Independent Renault Forums banner

1 - 5 of 5 Posts

·
Registered
3 Posts
Discussion Starter #1 (Edited by Moderator)
Ciao a tutti e buona sera è la prima volta che io vi contatto questo forum di domande è successo che stavo montando l'autoradio alla mia Espace 4 serie e distrattamente a fatto scintille i due cavi rosso e nero ma adesso non riesco a trovare un fusibile Potete aiutarmi per favore Grazie

Hello everyone and good evening is the first time I contact you this forum of questions happened that I was mounting the car radio to my Espace 4 series and distractedly to sparkle the two red and black cables but now I can not find a fuse You can help me please Thank you

·
Registered
3 Posts
Discussion Starter #2 (Edited by Moderator)
l'autoradio è quello che sta dietro al portabagagli con il lettore CD Però io sono stato capace di portare tutti i fili avanti e far funzionare l'autoradio dopo un po' di mesi volevo cambiare un altro autoradio e non so come dire c'è stato un po' di distrazione e hanno fatto scintille due cavi nero e rosso però prima funzionava perfettamente. Sapete dirmi dove posso trovare il fusibile o un rele o qualche altra cosa purché faccia funzionare l'auto radio . Grazie e scusate

the car radio is the one behind the luggage rack with the CD player But I was able to bring all the wires forward and make the car radio work after a few months I wanted to change another car radio and I don't know how to say there is It was a bit of a distraction and two black and red cables sparked but before it worked perfectly. Can you tell me where I can find the fuse or a relay or something else as long as I run the car radio. Thanks and sorry

·
Super fantastic Mod Technical Supremo Nice Guy
41,506 Posts
Try in English,

·
Registered
3 Posts
Discussion Starter #5 (Edited by Moderator)
Moderatore)
l'autoradio è quello che sta dietro al portabagagli con il lettore CD Però io sono stato abilitato a portare tutti i fili avanti e lontano gestito l'autoradio dopo un po 'di mesi stato un po 'di distrazione e hanno fatto scintille due cavi nero e rosso però prima funzionava perfettamente. Sapete dirmi dove posso trovare il fusibile o un riferimento o qualche altra cosa purché faccia usando l'auto radio. Grazie e scusate

Moderator) the car radio is the one behind the luggage rack with the CD player But I was enabled to carry all the wires forward and far managed the car radio after a few months been a little distracting and two black cables sparked and red, however, worked perfectly before. Can you tell me where I can find the fuse or a reference or something else as long as I do using the car radio. Thanks and sorry

1 - 5 of 5 Posts