Independent Renault Forums banner

Master van - sprawdź emisję, sprawdź wtrysk

14K views 5 replies 2 participants last post by  ours2012  
#1 ·
Mam vana Master z 2017 roku i kiedy włączam zapłon, pompa paliwa ciągle wyje. Kiedy uruchamiam vana, mam 2 komunikaty: sprawdź emisję i sprawdź wtrysk. Mogę osiągnąć tylko około 2000 obr./min, a jeśli przekroczę tę wartość, wchodzi w tryb awaryjny ze świecącym światłem stopu i błędem wtrysku, a symbol poślizgu jest włączony. Kiedy zwalniam i wychodzi z trybu awaryjnego, otrzymuję komunikat sprawdź asystenta ruszania pod górę i sprawdź esc. Jedynym błędem w diagnostyce jest czujnik ciśnienia upstream. Czy ktoś może pomóc??
 
#4 ·
Czy to Mates
Jak w nie pobieraniu opłat lub tylko nominalnej opłacie

Czy robi to cały czas, czy tylko na początku?

Powód pytania, możesz potrzebować diagnostyki, ponieważ usterka występuje
Jeśli zapłon jest wyłączony, możesz potrzebować kodów błędów, ponieważ nie są już przechowywane w ECU i znikają
czy to wtedy, gdy zostało to zdiagnozowane,
 
#5 ·
To robi to cały czas. Nie, obaj są opłacanymi mechanikami, wszystko w porządku. Zastanawia ich dlaczego.
Włącz zapłon, a pompa paliwa piszczy. Sprawdź emisję i sprawdź wtrysk, a kontrolka silnika również się zaświeci, zanim uruchomisz silnik, jeśli poczekasz wystarczająco długo.
Uruchom i od 3 biegu osiągam 2000 obrotów i wchodzę w tryb awaryjny, lub jeśli jadę pod górę, dzieje się to samo, a następnie pojawia się komunikat 'sprawdź asystenta ruszania pod górę' i 'sprawdź esc', gdy zwalniam i wychodzi z trybu awaryjnego.
 
#6 ·
Sprawdź obwód ładowania akumulatora.
Ale spróbuj tego:
Uruchom furgonetkę, pozwól jej się rozgrzać. Następnie jedź nią i zobacz, czy jest lepiej.
Z twojego ostatniego oświadczenia wynika, że akumulator jest wystarczająco mocny, aby uruchomić furgonetkę, ale nie ma rezerwy, aby pokryć cokolwiek innego, wtedy alternator ładuje akumulator i wydaje się, że twój problem się zmniejsza.