Independent Renault Forums banner

P2263

3 reading
32K views 7 replies 3 participants last post by  scottsdavis1992  
#1 ·
Cześć wszystkim!
Mam problemy z moim vivaro i mam nadzieję, że dostanę tu trochę pomocy!
To będzie długa historia, przepraszam 😂
Mam vivaro 2.0 z 2007 roku, kupiłem go miesiąc temu prywatnie (bez powrotu) 🤬. Nigdy wcześniej nie jeździłem takim, więc nie wiedziałem, czego się spodziewać podczas jazdy. Myślałem, że wszystko było normalne przez pierwsze kilka dni, dopóki nie chciałem wyprzedzać na dwupasmowej drodze! Samochód przeszedł w tryb awaryjny z 2 kontrolkami na desce rozdzielczej (dołączę zdjęcie). Kiedy wyłączyłem i włączyłem zapłon, samochód wrócił do normy! To się stało.
Szukałem tego i znalazłem kilka rozwiązań, opróżniłem filtr paliwa, nie było wody! W tym tygodniu poszedłem do pracy, włączyłem zapłon i kontrolka świec żarowych pozostała włączona, wraz z, o ile widzę, kontrolką zbyt wysokiego płynu chłodzącego? Czerwone migające światło wentylatora! Samochód zakręcił, ale nie odpalił! Trochę pogrzebałem i znalazłem przepalony bezpiecznik pod maską! Więc zwarcie najprawdopodobniej! Na pewno tak było! Kabel ocierał się o uchwyt skrzyni filtra powietrza! Naprawiłem to, wymieniłem bezpiecznik i odpaliła! Pomyślałem, szczęśliwe dni! Ale nie! Teraz problem, który wystąpił w pierwszej kolejności, jest stały! Za każdym razem, gdy wciskam pedał gazu, jestem w trybie awaryjnym!
Kod błędu P2263, jest ogólny, więc może to być cokolwiek!
Każda pomoc byłaby mile widziana!
 
#3 ·
2263 Obwód turbodoładowania
DOWOLNE inne kody błędów

Tak wiele rzeczy będzie trzeba tu sprawdzić
Ale będzie to jeden z tych wymienionych błędów
(Mówiłem wam, że jest tego dużo)

DF001 Obwód czujnika temperatury płynu chłodzącego,
– DF007 Obwód czujnika ciśnienia na szynie,
– DF011 Napięcie zasilania czujnika nr 1,
– DF012 Napięcie zasilania czujnika nr 2,
– DF026 Obwód sterowania wtryskiwacza cylindra 1,
– DF027 Obwód sterowania wtryskiwacza cylindra 2,
– DF028 Obwód sterowania wtryskiwacza cylindra 3,
– DF029 Obwód sterowania wtryskiwacza cylindra 4,
– DF052 Obwód sterowania wtryskiwacza,
– DF054 Obwód sterowania zaworem elektromagnetycznym turbodoładowania,
– DF089 Obwód czujnika ciśnienia w kolektorze dolotowym,
– DF098 Obwód czujnika temperatury paliwa,
– DF209 Obwód czujnika położenia zaworu EGR,
– DF272 Obwód sterowania zaworem EGR,
– DF619 Zawór EGR zablokowany w pozycji otwartej,
– DF644 Obwód regulatora przepływu paliwa,
– DF647 Regulacja położenia zaworu EGR,
– DF721 Przegrzanie silnika,
– DF771 Regulacja przepływu adaptacyjna,
– DF1058 Spójność ciśnienia wlotowego.
 
#4 ·
2263 Obwód turbodoładowania
WSZELKIE inne kody błędów

Tak wiele rzeczy będzie trzeba tutaj sprawdzić
Ale będzie to jeden z tych wymienionych błędów
(Mówiłem ci, że jest ich dużo)

DF001 Obwód czujnika temperatury płynu chłodzącego,
– DF007 Obwód czujnika ciśnienia na szynie,
– DF011 Napięcie zasilania czujnika nr 1,
– DF012 Napięcie zasilania czujnika nr 2,
– DF026 Obwód sterowania wtryskiwacza cylindra 1,
– DF027 Obwód sterowania wtryskiwacza cylindra 2,
– DF028 Obwód sterowania wtryskiwacza cylindra 3,
– DF029 Obwód sterowania wtryskiwacza cylindra 4,
– DF052 Obwód sterowania wtryskiwacza,
– DF054 Obwód sterowania zaworu elektromagnetycznego turbodoładowania,
– DF089 Obwód czujnika ciśnienia w kolektorze dolotowym,
– DF098 Obwód czujnika temperatury paliwa,
– DF209 Obwód czujnika położenia zaworu EGR,
– DF272 Obwód sterowania zaworu EGR,
– DF619 Zawór EGR zablokowany w pozycji otwartej,
– DF644 Obwód regulatora przepływu paliwa,
– DF647 Regulacja położenia zaworu EGR,
– DF721 Przegrzanie silnika,
– DF771 Regulacja przepływu adaptacyjna,
– DF1058 Spójność ciśnienia wlotowego.
Dzięki za szybką odpowiedź!! Żadnych innych kodów! Tylko 1! Gdzie byłoby najlepsze miejsce, żeby zacząć?
 
#6 ·
Czy możesz prowadzić vana?
Jeśli tak, prowadź go ze skanerem podłączonym
Sprawdź, czy pojawią się nowe kody
Wybrałem się na przejażdżkę! Żadne usterki już się nie pojawiły! Sprawdziłem przewody podciśnieniowe, przy uruchomionym vanie, brak podciśnienia przy elektrozaworze doładowania, zassałem przez rurę zaworu upustowego i pociągnęło i puściło! Wyjąłem obudowę filtra powietrza i znalazłem to (załączone zdjęcia! Nie mogę nigdzie w Internecie znaleźć lokalizacji podciśnienia! Jakikolwiek pomysł, co się tu dzieje?
Podciśnienie przy T zablokowane i brak podciśnienia podłączonego do egr!

192360
192361
 
#7 ·
Ostatnie zdjęcie, które wygląda jak elektrozawór siłownika turbosprężarki, NIE OZNACZA, że ​​powinien tam pasować jakikolwiek wąż. Jeśli tak jest, może to być sposób na uwolnienie podciśnienia. Jakikolwiek wąż na siłowniku turbosprężarki. Nie jestem pewien, dokąd idzie rura ze śrubą, Zobaczę, czy uda mi się znaleźć schematy do Twojego samochodu.