Cześć wszystkim!
Mam problemy z moim vivaro i mam nadzieję, że dostanę tu trochę pomocy!
To będzie długa historia, przepraszam 😂
Mam vivaro 2.0 z 2007 roku, kupiłem go miesiąc temu prywatnie (bez powrotu) 🤬. Nigdy wcześniej nie jeździłem takim, więc nie wiedziałem, czego się spodziewać podczas jazdy. Myślałem, że wszystko było normalne przez pierwsze kilka dni, dopóki nie chciałem wyprzedzać na dwupasmowej drodze! Samochód przeszedł w tryb awaryjny z 2 kontrolkami na desce rozdzielczej (dołączę zdjęcie). Kiedy wyłączyłem i włączyłem zapłon, samochód wrócił do normy! To się stało.
Szukałem tego i znalazłem kilka rozwiązań, opróżniłem filtr paliwa, nie było wody! W tym tygodniu poszedłem do pracy, włączyłem zapłon i kontrolka świec żarowych pozostała włączona, wraz z, o ile widzę, kontrolką zbyt wysokiego płynu chłodzącego? Czerwone migające światło wentylatora! Samochód zakręcił, ale nie odpalił! Trochę pogrzebałem i znalazłem przepalony bezpiecznik pod maską! Więc zwarcie najprawdopodobniej! Na pewno tak było! Kabel ocierał się o uchwyt skrzyni filtra powietrza! Naprawiłem to, wymieniłem bezpiecznik i odpaliła! Pomyślałem, szczęśliwe dni! Ale nie! Teraz problem, który wystąpił w pierwszej kolejności, jest stały! Za każdym razem, gdy wciskam pedał gazu, jestem w trybie awaryjnym!
Kod błędu P2263, jest ogólny, więc może to być cokolwiek!
Każda pomoc byłaby mile widziana!
Mam problemy z moim vivaro i mam nadzieję, że dostanę tu trochę pomocy!
To będzie długa historia, przepraszam 😂
Mam vivaro 2.0 z 2007 roku, kupiłem go miesiąc temu prywatnie (bez powrotu) 🤬. Nigdy wcześniej nie jeździłem takim, więc nie wiedziałem, czego się spodziewać podczas jazdy. Myślałem, że wszystko było normalne przez pierwsze kilka dni, dopóki nie chciałem wyprzedzać na dwupasmowej drodze! Samochód przeszedł w tryb awaryjny z 2 kontrolkami na desce rozdzielczej (dołączę zdjęcie). Kiedy wyłączyłem i włączyłem zapłon, samochód wrócił do normy! To się stało.
Szukałem tego i znalazłem kilka rozwiązań, opróżniłem filtr paliwa, nie było wody! W tym tygodniu poszedłem do pracy, włączyłem zapłon i kontrolka świec żarowych pozostała włączona, wraz z, o ile widzę, kontrolką zbyt wysokiego płynu chłodzącego? Czerwone migające światło wentylatora! Samochód zakręcił, ale nie odpalił! Trochę pogrzebałem i znalazłem przepalony bezpiecznik pod maską! Więc zwarcie najprawdopodobniej! Na pewno tak było! Kabel ocierał się o uchwyt skrzyni filtra powietrza! Naprawiłem to, wymieniłem bezpiecznik i odpaliła! Pomyślałem, szczęśliwe dni! Ale nie! Teraz problem, który wystąpił w pierwszej kolejności, jest stały! Za każdym razem, gdy wciskam pedał gazu, jestem w trybie awaryjnym!
Kod błędu P2263, jest ogólny, więc może to być cokolwiek!
Każda pomoc byłaby mile widziana!