
Tak, sprawdziłem zasilanie świec żarowych po włączeniu zapłonu, wystarczająca moc dociera do każdej z nich, wydaje się bardzo włączana i wyłączana, ponieważ gdy uda mi się uruchomić ją pierwszy raz w ciągu dnia, będzie działać cały dzień, a następnie zawiedzie następnego ranka. Po wymianie świec żarowych działał konsekwentnie przez 3 tygodnie, ponieważ ponownie zawiódł, mówi mi, że to może nie być to, dziękuję za pomoc.Od czego tu zacząć, czy sprawdziłeś, czy po włączeniu zapłonu dostajesz zasilanie do świec żarowych, a jeśli nie, może to prowadzić do bardziej złowrogiej usterki. Co jest dziwne, to to, że jeśli światło stopu pozostaje włączone, pomyślałbym, że powinien być tam kod. Zgadzam się z tobą w kwestii wadliwych świec żarowych, o ile masz rozsądną kompresję, nadal będzie zapalać, ponieważ jeszcze nie jest tak zimno.
Możesz mieć tu długą drogę, powodzenia
Proszę uważać, aby nie podłączać 12 V bezpośrednio do świec żarowych. W zależności od ich parametrów, niektóre są oceniane tylko na 6 V, a podłączenie do nich bezpośrednio 12 V może je spalić w kilka sekund. Jeśli dobrze pamiętam, myślę, że świece w tym zabytkowym Kangoo mają 11 V, więc powinny być w porządku przez kilka sekund, ale mimo wszystko wolałbym dmuchać na zimne i podłączyć je również do okablowania silnika, aby je sprawdzić. W ten sposób przetestujesz je przy odpowiednim napięciu i nic im się nie stanie.Sugerowałbym sprawdzenie czujnika położenia wałka rozrządu, ponieważ mają one historię awarii w tym silniku.
Nasz Scenic ma ten sam silnik i rano jest w porządku, ale często potrzebuje 3-4 prób, gdy jest rozgrzany.
Sprawdź również, czy przewody przelewowe na wtryskiwaczach nie przeciekają / nie wpuszczają powietrza. Spójrz na przezroczyste przewody niskiego ciśnienia do pompy paliwa, gdy próbujesz go uruchomić, czy przechodzą przez nie jakieś pęcherzyki?
To mogą być świece żarowe, możesz je wyjąć i podłączyć do nich 12 V, aby sprawdzić, czy działają, ale najpierw przeczytaj, co powinieneś zrobić!