Hallo iedereen.
Ik heb een probleem met mijn Scenic 1.6 16v uit 2000.
Ik heb geprobeerd te zoeken op de forums, maar ik heb niet veel succes.
Als ik iets gemist heb, laat het me dan weten, bedankt.
Ik probeer een Chinese kloon van de Renault Clip diagnoseapparatuur te gebruiken, maar ik kom nergens omdat er geen spanning is op de K-line pin in de socket.
Ik heb elke zekering uit de zekeringkast in de cabine en de zekering/relais kast in de motorruimte getrokken, ze zijn allemaal in orde.
Alle accessoires, lichten etc. werken prima.
De bedradingsschema's tonen dat de K-line draad uit de Engine Management Module komt, paars gekleurd is en dan verandert in oranje, via een stekker, neem ik aan.
Weet iemand de locatie van deze verbinding zodat ik deze kan testen?
Weet iemand welke route deze kabel aflegt rond de kabelboom naar de diagnose socket zodat ik kan controleren op breuken?
Als iemand meer info nodig heeft, vraag het gerust.
Iemand suggesties wat ik hierna kan proberen?
Alle hulp in deze kwestie zou zeer gewaardeerd worden.
De uwe Frustrerend,
Ian.
Ik heb een probleem met mijn Scenic 1.6 16v uit 2000.
Ik heb geprobeerd te zoeken op de forums, maar ik heb niet veel succes.
Als ik iets gemist heb, laat het me dan weten, bedankt.
Ik probeer een Chinese kloon van de Renault Clip diagnoseapparatuur te gebruiken, maar ik kom nergens omdat er geen spanning is op de K-line pin in de socket.
Ik heb elke zekering uit de zekeringkast in de cabine en de zekering/relais kast in de motorruimte getrokken, ze zijn allemaal in orde.
Alle accessoires, lichten etc. werken prima.
De bedradingsschema's tonen dat de K-line draad uit de Engine Management Module komt, paars gekleurd is en dan verandert in oranje, via een stekker, neem ik aan.
Weet iemand de locatie van deze verbinding zodat ik deze kan testen?
Weet iemand welke route deze kabel aflegt rond de kabelboom naar de diagnose socket zodat ik kan controleren op breuken?
Als iemand meer info nodig heeft, vraag het gerust.
Iemand suggesties wat ik hierna kan proberen?
Alle hulp in deze kwestie zou zeer gewaardeerd worden.
De uwe Frustrerend,
Ian.