Cześć, jak być może widziałeś w innym poście,
słyszałem hałas i nie mogłem go zidentyfikować. Samochód jechał dobrze, a następnie stracił moc podczas wyprzedzania na autostradzie, ale wrócił do normy. Zaparkowałem samochód, który wcześniej jechał dobrze, wyłączyłem go, wróciłem kilka godzin później i nie chciał się uruchomić. Od razu przestałem próbować, poszedłem spróbować obrócić go ręcznie od śruby wału korbowego, a gdy tylko usunąłem osłonę nadkola, od razu zobaczyłem problem!
Śrubę na kole pasowym wału korbowego udało mi się wyjąć ręką, nawet bez nasadki! Zazwyczaj jest dokładnie odwrotnie, utkną, a nie poluzują się!
Więc Bóg wie, ktoś musiał tego nie dokręcić lub coś w tym stylu, nigdy się tego nie dowiem, wyjąłem koło pasowe i znalazłem to
Jak widać, kołek jest częściowo złamany i przesunął się nieznacznie poza czas z samym wałem korbowym.
Więc czekam na nowe koło zębate wału korbowego, które powinno wyglądać tak
Można wyraźnie zobaczyć różnicę.
Widzisz, mam nadzieję, że z powodu tego, co się wydarzyło podczas włączania rozrusznika, nie wygiął się zawór. Ponownie ustawię rozrząd, obracam ręcznie, uruchomię, a następnie wykonam test kompresji.
Widzisz, zastanawiam się, czy widzisz wewnętrzną część, gdzie wchodzi kołek? Wygląda na to, że u mnie został powiększony, martwię się, że kołek nie będzie siedział całkowicie nieruchomo i pozwoli, aby koło zębate nieznacznie się poruszało? Jak mógłbym to obejść?
Myślałem, że w najgorszym przypadku trochę spawania?
Widzisz, plan jest taki, że jeśli zawory są wygięte, i tak wyjmę głowicę
Więc zamierzam zrobić wszystkie uszczelki i uszczelkę głowicy
Trzpienie zaworów
Zawory
Pierścienie tłokowe
Może port głowicy
I po prostu zrobić naprawdę dobre czyszczenie i remont wszystkiego i wymienić wszystko inne, na co natrafię
Widzisz, w samochodzie nie włożyłem dużo pieniędzy, a nadwozie jest wolne od rdzy, wnętrze jest w porządku, a pod względem jazdy nie ma ani jednego wstrząsu ani grzechotki i dobre hamulce i sprzęgło.
Więc tak jak to widzę, po odbudowanym, odnowionym silniku będę miał łącznie poniżej 1500 funtów w samochodzie, w tym cenę zakupu, więc naprawdę nie mógłbym narzekać. Zostałbym z czystym samochodem, o którym wiem, że jest poprawnie złożony 💯 i powinien przejechać te same mile, które już przejechał
Dzięki wam wszystkim, przepraszam za moje rozwlekanie się
Ale jeśli możesz mi dać znać, czy masz jakieś pomysły, co powinienem zrobić, jeśli będzie luka, gdy zamontuję nowe koło zębate wału korbowego
słyszałem hałas i nie mogłem go zidentyfikować. Samochód jechał dobrze, a następnie stracił moc podczas wyprzedzania na autostradzie, ale wrócił do normy. Zaparkowałem samochód, który wcześniej jechał dobrze, wyłączyłem go, wróciłem kilka godzin później i nie chciał się uruchomić. Od razu przestałem próbować, poszedłem spróbować obrócić go ręcznie od śruby wału korbowego, a gdy tylko usunąłem osłonę nadkola, od razu zobaczyłem problem!
Śrubę na kole pasowym wału korbowego udało mi się wyjąć ręką, nawet bez nasadki! Zazwyczaj jest dokładnie odwrotnie, utkną, a nie poluzują się!
Więc Bóg wie, ktoś musiał tego nie dokręcić lub coś w tym stylu, nigdy się tego nie dowiem, wyjąłem koło pasowe i znalazłem to
Jak widać, kołek jest częściowo złamany i przesunął się nieznacznie poza czas z samym wałem korbowym.
Więc czekam na nowe koło zębate wału korbowego, które powinno wyglądać tak
Można wyraźnie zobaczyć różnicę.
Widzisz, mam nadzieję, że z powodu tego, co się wydarzyło podczas włączania rozrusznika, nie wygiął się zawór. Ponownie ustawię rozrząd, obracam ręcznie, uruchomię, a następnie wykonam test kompresji.
Widzisz, zastanawiam się, czy widzisz wewnętrzną część, gdzie wchodzi kołek? Wygląda na to, że u mnie został powiększony, martwię się, że kołek nie będzie siedział całkowicie nieruchomo i pozwoli, aby koło zębate nieznacznie się poruszało? Jak mógłbym to obejść?
Myślałem, że w najgorszym przypadku trochę spawania?
Widzisz, plan jest taki, że jeśli zawory są wygięte, i tak wyjmę głowicę
Więc zamierzam zrobić wszystkie uszczelki i uszczelkę głowicy
Trzpienie zaworów
Zawory
Pierścienie tłokowe
Może port głowicy
I po prostu zrobić naprawdę dobre czyszczenie i remont wszystkiego i wymienić wszystko inne, na co natrafię
Widzisz, w samochodzie nie włożyłem dużo pieniędzy, a nadwozie jest wolne od rdzy, wnętrze jest w porządku, a pod względem jazdy nie ma ani jednego wstrząsu ani grzechotki i dobre hamulce i sprzęgło.
Więc tak jak to widzę, po odbudowanym, odnowionym silniku będę miał łącznie poniżej 1500 funtów w samochodzie, w tym cenę zakupu, więc naprawdę nie mógłbym narzekać. Zostałbym z czystym samochodem, o którym wiem, że jest poprawnie złożony 💯 i powinien przejechać te same mile, które już przejechał
Dzięki wam wszystkim, przepraszam za moje rozwlekanie się
Ale jeśli możesz mi dać znać, czy masz jakieś pomysły, co powinienem zrobić, jeśli będzie luka, gdy zamontuję nowe koło zębate wału korbowego