Cześć Eksperci,
Samochód mojej żony ostatnio nie chciał odpalić. Odczytywałem niskie ciśnienie paliwa podczas rozruchu, więc wymieniłem filtr paliwa i akumulator: bez zmian. Od tego czasu wymieniłem pompę wtryskową na nową (eBay. Mam nadzieję, że jest nowa😵💫 zapłaciłem za nią wystarczająco). Teraz nie mam ciśnienia paliwa! i kilka kodów błędów dotyczących: obwodu regulatora przepływu paliwa i obwodów regulatora ciśnienia przepływu paliwa. Również jeden dotyczący tempomatu. Sprawdziłem napięcie na regulatorach pompy, oba wydają się być w porządku po podstawowych testach multimetrem. Wyjąłem czujnik kąta wału korbowego i on również wydaje się być w porządku po sprawdzeniu multimetrem.
Jeszcze jedna rzecz, paliwo wydaje się szybko wypływać z pompy po rozruchu, czy to istotne?
Wszelkie rady mile widziane.
Samochód mojej żony ostatnio nie chciał odpalić. Odczytywałem niskie ciśnienie paliwa podczas rozruchu, więc wymieniłem filtr paliwa i akumulator: bez zmian. Od tego czasu wymieniłem pompę wtryskową na nową (eBay. Mam nadzieję, że jest nowa😵💫 zapłaciłem za nią wystarczająco). Teraz nie mam ciśnienia paliwa! i kilka kodów błędów dotyczących: obwodu regulatora przepływu paliwa i obwodów regulatora ciśnienia przepływu paliwa. Również jeden dotyczący tempomatu. Sprawdziłem napięcie na regulatorach pompy, oba wydają się być w porządku po podstawowych testach multimetrem. Wyjąłem czujnik kąta wału korbowego i on również wydaje się być w porządku po sprawdzeniu multimetrem.
Jeszcze jedna rzecz, paliwo wydaje się szybko wypływać z pompy po rozruchu, czy to istotne?
Wszelkie rady mile widziane.