Independent Renault Forums banner

Renault Master 2016 2.3 dci problem z ciśnieniem płynu chłodzącego

4.2K views 6 replies 4 participants last post by  746383  
#1 ·
Cześć wszystkim, proszę o wybaczenie, ponieważ jestem tu nowy.

Szukam pomocy, mam Renault Master 2016 2.3 dCi lawetę.

Wcześniej w tym tygodniu przejechałem około 780 mil w obie strony do Szkocji i z powrotem bez problemów. Następnego ranka wsiadłem do ciężarówki i po 15 minutach zorientowałem się, że nie mam ciepła w kabinie, co jest dziwne, ponieważ normalnie w tym momencie jest ciepło. Zjechałem na pobocze, żeby sprawdzić płyn chłodniczy i stwierdziłem, że zbiornik wyrównawczy jest pełny po brzegi z ciśnieniem. Zauważyłem również, że chłodnica zaczęła lekko przeciekać. Następnie wymieniłem chłodnicę. Wyjąłem pompę wody i stwierdziłem, że plastikowa turbina z tyłu pękła na pół..... BINGO!!!! wymieniłem pompę wody, nową chłodnicę, odpowietrzyłem układ przez 3 odpowietrzniki..... poszedłem na jazdę próbną, wciąż bez szczęścia! Wskaźnik temperatury waha się. Brak gorącego powietrza. Długo i krótko, odpowietrzyłem układ 5 razy, zostawiłem korek na noc, spróbowałem ponownie dzisiaj, mam teraz gorące włosy, a temperatura utrzymuje się w połowie, jednak zbiornik wyrównawczy jest lodowaty po 15-milowej jeździe próbnej, a górny wąż chłodnicy jest również zimny i ma duże ciśnienie.

Czy ktoś ma jakieś pomysły????
 
#7 ·
cześć wszystkim, proszę, wybaczcie mi, ponieważ jestem tu nowy

szukam pomocy, mam renault master 2016 2.3 dci lawetę.

wcześniej w tym tygodniu przejechałem około 780 mil w obie strony do Szkocji i z powrotem bez żadnych problemów, następnego ranka wsiadłem do ciężarówki i po 15 minutach zdałem sobie sprawę, że nie mam ciepła w kabinie, co jest dziwne, ponieważ normalnie w tym momencie jest ciepło. Zatrzymałem się, żeby sprawdzić płyn chłodniczy i stwierdziłem, że zbiornik wyrównawczy jest pełny po brzegi z ciśnieniem. Zauważyłem również, że chłodnica zaczęła lekko przeciekać. Następnie wymieniłem chłodnicę, wyjąłem pompę wody, aby stwierdzić, że plastikowa turbina z tyłu pękła na pół..... BINGO!!!! wymieniłem pompę wody, nową chłodnicę, odpowietrzyłem układ przez 3 odpowietrzniki..... wyszedłem na jazdę próbną, wciąż bez szczęścia! wskaźnik temperatury waha się. brak gorącego powietrza. krótko mówiąc, odpowietrzyłem układ 5 razy, zostawiłem korek na noc, spróbowałem ponownie dzisiaj, mam teraz gorące włosy, a temperatura utrzymuje się w połowie, jednak zbiornik wyrównawczy jest zimny jak kamień po 15-milowej jeździe próbnej, a górny wąż chłodnicy jest również zimny i ma duże ciśnienie.

czy ktoś ma jakieś pomysły?????
3 odpowietrzniki. Czy jest szansa, że możesz mi powiedzieć, gdzie one są, ponieważ mogę znaleźć tylko jeden i jest on na górnym wężu? Podobne problemy po wymianie płynu chłodzącego.