Cześć wszystkim, proszę o wybaczenie, ponieważ jestem tu nowy.
Szukam pomocy, mam Renault Master 2016 2.3 dCi lawetę.
Wcześniej w tym tygodniu przejechałem około 780 mil w obie strony do Szkocji i z powrotem bez problemów. Następnego ranka wsiadłem do ciężarówki i po 15 minutach zorientowałem się, że nie mam ciepła w kabinie, co jest dziwne, ponieważ normalnie w tym momencie jest ciepło. Zjechałem na pobocze, żeby sprawdzić płyn chłodniczy i stwierdziłem, że zbiornik wyrównawczy jest pełny po brzegi z ciśnieniem. Zauważyłem również, że chłodnica zaczęła lekko przeciekać. Następnie wymieniłem chłodnicę. Wyjąłem pompę wody i stwierdziłem, że plastikowa turbina z tyłu pękła na pół..... BINGO!!!! wymieniłem pompę wody, nową chłodnicę, odpowietrzyłem układ przez 3 odpowietrzniki..... poszedłem na jazdę próbną, wciąż bez szczęścia! Wskaźnik temperatury waha się. Brak gorącego powietrza. Długo i krótko, odpowietrzyłem układ 5 razy, zostawiłem korek na noc, spróbowałem ponownie dzisiaj, mam teraz gorące włosy, a temperatura utrzymuje się w połowie, jednak zbiornik wyrównawczy jest lodowaty po 15-milowej jeździe próbnej, a górny wąż chłodnicy jest również zimny i ma duże ciśnienie.
Czy ktoś ma jakieś pomysły????
Szukam pomocy, mam Renault Master 2016 2.3 dCi lawetę.
Wcześniej w tym tygodniu przejechałem około 780 mil w obie strony do Szkocji i z powrotem bez problemów. Następnego ranka wsiadłem do ciężarówki i po 15 minutach zorientowałem się, że nie mam ciepła w kabinie, co jest dziwne, ponieważ normalnie w tym momencie jest ciepło. Zjechałem na pobocze, żeby sprawdzić płyn chłodniczy i stwierdziłem, że zbiornik wyrównawczy jest pełny po brzegi z ciśnieniem. Zauważyłem również, że chłodnica zaczęła lekko przeciekać. Następnie wymieniłem chłodnicę. Wyjąłem pompę wody i stwierdziłem, że plastikowa turbina z tyłu pękła na pół..... BINGO!!!! wymieniłem pompę wody, nową chłodnicę, odpowietrzyłem układ przez 3 odpowietrzniki..... poszedłem na jazdę próbną, wciąż bez szczęścia! Wskaźnik temperatury waha się. Brak gorącego powietrza. Długo i krótko, odpowietrzyłem układ 5 razy, zostawiłem korek na noc, spróbowałem ponownie dzisiaj, mam teraz gorące włosy, a temperatura utrzymuje się w połowie, jednak zbiornik wyrównawczy jest lodowaty po 15-milowej jeździe próbnej, a górny wąż chłodnicy jest również zimny i ma duże ciśnienie.
Czy ktoś ma jakieś pomysły????