Independent Renault Forums banner
41 - 56 of 56 Posts
2019 Renault Trafic Business z przebiegiem 57 000 mil, z dokładnie takimi samymi objawami, jakie opisują inni. 3. raz w ciągu niecałego roku DPF został zablokowany i doszło do awarii turbosprężarki. Czy ktoś znalazł rozwiązanie?
 
Te same problemy, co przez ostatnie 6 miesięcy. Byłem w 3 warsztatach, wymieniono czujnik ciśnienia upstream i rurę oraz wtryskiwacze, wyczyszczono DPF, w zasadzie zrobiono wszystko, co można wymyślić. Teraz wrócił i uważa, że potrzebna jest aktualizacja oprogramowania. Lub ponowne wgranie oryginalnego oprogramowania. Zapytał również, czy jestem zainteresowany usunięciem. Mój to 2018 1.6 twin turbo formula edition.
 
Nikt dalej z tym? Wydaje się, że ten konkretny wiek furgonetki jest bardzo problematyczny w odniesieniu do zużycia oleju i problemów z DPF. Zakładam, że jest to znacznie więcej niż w starszych modelach 2015/2016.

Nie znalazłem przyczyny problemu. Myślę podobnie jak David Martindale... Czuję, że to rodzaj dużego ukrytego problemu. Niezależnie od tego, czy silnik spala olej, co niszczy DPF, czy też DPF ma problem, kto wie, ale coś nie wydaje się w porządku i łatwo mogło zostać źle wyprodukowane.

Powodem, dla którego jest to w pewnym sensie ukryty problem w moich oczach, jest to, że silniki te wydają się zużywać sporo oleju i to musi powodować poważne zatkanie DPF, co z kolei wyzwala zbyt częstą regenerację, powodując problemy z pierścieniami/turbosprężarkami/otworami i cykl staje się coraz gorszy, ponieważ zużycie jest przyspieszone, ale w międzyczasie olej jest wymieniany, kontrolka serwisowa resetowana, a cykl trwa dalej, ponieważ wielu wydaje się uważać, że to rozwiązanie.

Mam nadzieję, że ktoś dojdzie do sedna sprawy i pewnego dnia zamieści tu post.
 
Czy otrzymałeś te informacje od dealera Renault? Mam Trafica ze wszystkimi powyższymi objawami, wysokie zużycie oleju itp. Właśnie rozmawiałem z moim lokalnym dealerem Renault i zaprzeczają, że istnieje jakiekolwiek oprogramowanie
Cześć wszystkim, u mnie to samo - zaprzeczają, że potrzebna jest aktualizacja oprogramowania. Te same problemy. Wysokie zużycie oleju i co 150 mil zapala się kontrolka wtrysku, a van jest w trybie awaryjnym.
 
Hej wszystkim, u mnie to samo - zaprzeczają, że potrzebna jest aktualizacja oprogramowania. Te same problemy. Wysokie zużycie oleju i co 150 mil zapala się kontrolka wtrysku, a van jest w trybie awaryjnym.
Moim zdaniem... żadna aktualizacja oprogramowania nie naprawi wysokiego zużycia oleju.
Znajdź i napraw TEN problem, a możesz zostać nagrodzony czystym i zadowolonym wskaźnikiem po wymianie oleju i ręcznej regeneracji DPF.
 
Moim zdaniem ............... żadna aktualizacja oprogramowania nie naprawi wysokiego zużycia oleju.

Znajdź i napraw TEN problem, a być może zostaniesz nagrodzony czystym i zadowolonym wskaźnikiem po wymianie oleju i ręcznej regeneracji DPF.
Problem w tym, że żaden warsztat (próbowałem 3) nie chce dowiedzieć się, co jest problemem. Albo odsyłają mnie, albo sugerują wymianę silnika (wyceniono na 10-15 tys. za wymianę silnika + system dpf), tylko na podstawie diagnostyki z czytnika...

Wszyscy również powiedzieli, że problemy z DPF MOGĄ wynikać z tego, że silnik spala olej, ale nie wiedzą. I nie czuję się komfortowo wydając taką kwotę pieniędzy, gdy nawet nie wiem, czy jest problem i jaki jest problem, ale najwyraźniej sprawdzenie jest zbyt kosztowne..

Jestem w tym całkowicie zagubiony i czuję się bardzo bezradny.
 
Problem polega na tym, że żadne z warsztatów (próbowałem 3) nie chce dowiedzieć się, co jest nie tak. Od razu albo odsyłają mnie z powrotem, albo sugerują wymianę silnika (wycenioną na 10-15 tys. za wymianę silnika + system dpf), opierając się jedynie na diagnostyce z czytnika...

Wszyscy powiedzieli również, że problemy z dpf MOGĄ wynikać z tego, że silnik spala olej, ale nie wiedzą tego na pewno. I nie czuję się komfortowo wydając taką kwotę, nie wiedząc nawet, czy jest jakiś problem i jaki on jest, ale najwyraźniej sprawdzenie tego jest zbyt kosztowne..

Jestem tym całkowicie zagubiony i czuję się bezradny.
UGH!

Wszyscy powiedzieli również, że problemy z dpf MOGĄ wynikać z tego, że silnik spala olej
Na pewno .................... NIE MOGĄ

Nie mogę pomóc w kwestii zużycia oleju (i wątpię, czy ktokolwiek inny tutaj też może)

Wymaga mechanika, który cię nie wkręca
 
UGH!

Na pewno .................... NIE MOGŁO

Nie mogę pomóc z zużyciem oleju (i wątpię, czy ktokolwiek inny tutaj też może)

Wymaga mechanika, który cię nie oszukuje
Tak, po prostu chcę znaleźć kogoś, kto chętnie zajmie się problemem z olejem... też tak się martwię, że jeśli wstawię nowy silnik, będzie miał ten sam problem?!
 
Nowy silnik? .................... nie może się skończyć problemem ze zużyciem oleju.

Używany silnik z nieznanego źródła lub nawet renomowanego - BARDZO wysokie prawdopodobieństwo zakończenia się tym samym problemem, biorąc pod uwagę jakość twitów w Twojej okolicy
 
Nowy silnik? .................... nie może się skończyć problemem ze zużyciem oleju.

Silnik z drugiej ręki z nieznanego lub nawet renomowanego źródła - BARDZO wysokie prawdopodobieństwo wystąpienia tego samego problemu, biorąc pod uwagę jakość idiotów w Twojej okolicy.

Wyślij mi go kurierem, chętnie go obejrzę za darmo.
To bardzo miłe :)

Przepraszam, miałem na myśli, że dzieje się to dopiero po 55 tysiącach mil... więc martwię się, że zainstaluję nowy silnik i po 55 tysiącach mil będę miał ten sam problem... Nie sądzę, żeby to było dużo kilometrów jak na vana :/
 
To bardzo miłe :)

Przepraszam, miałem na myśli, że dzieje się to dopiero po 55 tysiącach mil... więc martwię się, że zainstaluję nowy silnik i po 55 tysiącach mil będę miał ten sam problem... Nie sądzę, żeby to był duży przebieg jak na vana :/
Jeśli po wymianie silnika będziesz dbać o terminowe wymiany oleju, nie widzę, jak 55 tysięcy mil mogłoby doprowadzić Cię do tej samej sytuacji.
 
To bardzo miłe :)

Przepraszam, miałem na myśli, że dzieje się to dopiero po 55 tysiącach mil... więc martwię się, że zainstaluję nowy silnik i po 55 tysiącach mil będę miał ten sam problem... Nie sądzę, żeby to był duży przebieg dla vana :/
Ktoś sprawdził w tym Turbo,
Nie wszystkie problemy z turbosprężarką prowadzą do jej awarii.
 
Ktoś sprawdził Turbo w tym,
Nie wszystkie problemy z Turbo powodują awarię Turbo
Miałem już dwie wymiany turbosprężarki... Nie jestem do końca pewien, co dokładnie zostało tam wymienione, ale dwie różne warsztaty zamontowały nową turbosprężarkę (jedną w 2023 roku, drugą w lipcu 2025 roku)...
 
41 - 56 of 56 Posts