Independent Renault Forums banner
21 - 40 of 53 Posts
Więc wprowadzasz kod dla numeru 1 = tak
Następnie Delphi mówi wszystko dobrze = tak
Następnie wyłączasz zapłon, czekasz minutę i sprawdzasz = tak
Następnie włączasz zapłon ponownie
I zrób to samo dla numeru 2

NIE uda Ci się sprawić, by Delphi, a nawet Clip, zaakceptowało wszystkie 4 wtryskiwacze jednocześnie

Spróbuj tego
Wprowadzasz kod, następnie wyłączasz zapłon i czekasz co najmniej minutę, a następnie sprawdzasz, CZY ten 1 kod został zaakceptowany
 
Discussion starter · #25 ·
Więc wprowadzasz kod dla numeru 1 = tak
Następnie Delphi mówi, że wszystko w porządku = tak
Następnie wyłączasz zapłon, czekasz minutę i sprawdzasz = tak
Następnie włączasz zapłon
I zrób to samo dla numeru 2

NIE uda Ci się zmusić Delphi, a nawet Clip, do zaakceptowania wszystkich 4 wtryskiwaczy jednocześnie


Spróbuj tego
Wprowadzasz kod, następnie wyłączasz zapłon i czekasz co najmniej minutę, a następnie sprawdzasz, CZY ten 1 kod został zaakceptowany
Ok, nie, nie próbowałem tego, to zwyczajne, widziałem to na YouTube, ale nie wiedziałem, że spróbuję tego rano, naprawdę mnie to wkurzyło, było poza drogą przez 2 miesiące z uszkodzonym przewodem w wiązce, spróbuję tego... więc przy ponownej inicjalizacji po pierwszym cylindrze wyłącz zapłon na 3 minuty i miejmy nadzieję, że pierwszy kod powinien tam być, mam nadzieję.
Dzięki, dam znać.
 
Discussion starter · #26 ·
Ok, nie, nie próbowałem tego, to zwyczajne, widziałem to na YouTube, ale nie wiedziałem, że spróbuję tego rano, naprawdę mnie to wkurzyło, było poza drogą przez 2 miesiące z pękniętym przewodem w wiązce, spróbuję tego... więc przy ponownej inicjalizacji po pierwszym cylindrze wyłącz zapłon na 3 minuty i miejmy nadzieję, że pierwszy kod powinien tam być, mam nadzieję.
Dzięki, dam znać.
Spróbowałem więc wszystkich kroków, bez powodzenia, nie akceptuje kodów, zrobiłem jeden, nacisnąłem ok, programowanie zakończone, nacisnąłem ok, wyłączyłem zapłon, odczekałem kilka minut i nadal wyświetla kody błędów na początek... a potem pokazuje wszystkie cylindry...
1 AAAAAAA
2 AAAAAAA
3 AAAAAAA
4 AAAAAAA
Ale kody 061155 i Dtc 1525 nie znikną...
 
Nie wiem, co mam ci powiedzieć,
Użyłem Delphi do zakodowania wielu wtryskiwaczy.

Czy możesz wyjaśnić, dlaczego ECU zgubiło kody, ponieważ musi tu czegoś brakować?

Wspomniałeś o okablowaniu?
Który przewód musiałeś naprawić?
Zamieść również zdjęcie swojej owalnej tabliczki, ponieważ przejrzałem wszystkie kody błędów Megane i 1525 się nie pojawia.
 
Discussion starter · #28 ·
Nie wiem, co mam ci powiedzieć,
Użyłem Delphi do zakodowania wielu wtryskiwaczy

Czy możesz wyjaśnić, dlaczego ECU zgubiło kody, ponieważ musi tu czegoś brakować?

Wspomniałeś o okablowaniu?
Który przewód musiałeś naprawić?
Zamieść również zdjęcie swojej owalnej tabliczki, ponieważ przejrzeliśmy wszystkie kody błędów Megane i 1525 się nie pojawia
Owalna tablica...?
 
Discussion starter · #33 ·
Otwarty przez warsztat z dobrą reputacją kosztował 426 funtów, ale zeskanowałem go narzędziem kogoś innego, ma kod df276, który mówi o programowaniu kodu wtryskiwacza, brak kodu w pamięci...?
Ta strona dokładnie wyjaśnia, co dzieje się w moim przypadku.
 
Nie wiem, mieliśmy to kilka tygodni temu, a członek kupił kolejny ECU. Zawieźliśmy vana do Renault, wciąż nie wiemy, czy to pomogło.
 
Discussion starter · #36 ·
Nie wiem, mieliśmy to kilka tygodni temu, a członek kupił inny ECU, Zabrał vana do Renault, wciąż nie wiemy, czy to naprawiło problem
Nie wiem, mieliśmy to kilka tygodni temu, a członek kupił inny ECU, Zabrał vana do Renault, wciąż nie wiemy, czy to naprawiło problem
Czytałem, że jest to problem z uszkodzeniem w module sterowania wtryskiwaczami, czy to w ecu...?
Jaka jest procedura wymiany używanego ecu...?
Najwyraźniej ten kod po611 lub 061155 to kod, który jest uszkodzeniem lub wyczyszczeniem pamięci w module sterowania i w niektórych przypadkach niemożliwy do zaprogramowania nawet podczas flashowania ecu..
Więc jak trudna jest wymiana ecu..?
 
Discussion starter · #37 ·
ROZWIĄZANE!!!
Wtryskiwacze Xtool D8 zakodowały samochód, który uruchomił wszystkie kody wyczyszczone przez narzędzie z 3-letnimi bezpłatnymi aktualizacjami. Technik w Chinach zdalnie naprawił kontroler, a następnie zaktualizował narzędzie, dzięki czemu mogłem zakodować wtryskiwacze. Najwyższej klasy wsparcie.
Dzięki wszystkim, więc mit po611 df276 został obalony.
 
Discussion starter · #39 ·
Co zapłaciłeś ponad 600 funtów za narzędzie
Zapłaciłem 500 funtów za ostatnią naprawę, wierzę, że powiedziałeś mi w moim pierwszym poście, że dobry sprzęt zaoszczędzi czas i tak się stało, ich wsparcie jest na najwyższym poziomie, przyszłościowe... ten warsztat to 80 funtów diagnozy i 70 funtów za godzinę pracy, d8 robi programowanie kluczy dpf, 31 usług specjalnych i 3 lata darmowych aktualizacji, szybki e-mail, transakcja zakończona autel i snapon stracą miliony, nie wierz mi na słowo... mam 3 samochody i vana to tańsza opcja dzięki bez wątpienia wrócę😂
 
ROZWIĄZANE!!!

technik w Chinach naprawił zdalnie kontroler, a następnie zaktualizował narzędzie, dzięki czemu mogłem zakodować wtryskiwacze, najwyższej klasy wsparcie..
Gratulacje!

Tylko dla kompletności i dobrego odniesienia:

Początkowo XTOOL D8 również nie mógł zakodować wtryskiwaczy,

Pewna interwencja zdalna za pośrednictwem XTOOL D8 zdołała posortować "kontroler" ...............

który kontroler?

używając "funkcji" XTOOL D8? .............

jeśli tak, jaka "funkcja"? ............ np. coś w rodzaju "reset ECU" czy co?

jeśli nie wbudowana "funkcja", to jak to zostało osiągnięte zdalnie?

a po wykonaniu XTOOL D8 zdołał zakodować wtryskiwacze

Czy możemy poprosić Cię o użycie nowego narzędzia i zamieszczenie aktualnych 4 indywidualnych wartości kompensacji wtryskiwaczy przy włączonym silniku?
 
21 - 40 of 53 Posts