Myślę, że jeśli zrezygnują z blokad klipsów i nie pozwolą na ponowne użycie (tylko nowe modele),
mają jednostkę wyładowania gazu w podstawie trzpienia obok prowadnicy siedzenia, aby pociągnąć gruby kabel w dół o 2-3 cale, mogą mieć drugi kabel biegnący w górę środkiem, który również wyrywa wnętrzności zamka, więc nie będzie działać ponownie.
Starsze modele miałyby tylko wyładowanie gazu w podstawie trzpienia, aby pociągnąć gruby kabel w dół o 2-3 cale i nie byłyby w stanie zablokować głowicy klipsa. (Miałem napinacz pasa bezpieczeństwa pasażera, który zadziałał w laggy1, gdy przewód elektryczny pasa bezpieczeństwa został przypadkowo odłączony, gdy kluczyk był w stacyjce.)
Cały zestaw pasów bezpieczeństwa, składający się z rolki, klipsa i podstawy środkowego słupka, powinien zostać wymieniony jako zestaw, nowy lub z samochodu dawcy. To samo dotyczy tylnych pasów.