Independent Renault Forums banner

Napinacz pasa bezpieczeństwa??

15K views 13 replies 4 participants last post by  Zowie  
#1 ·
Niedawno miałem mały poślizg na krawężniku na lodzie! A kiedy to się stało, poduszka powietrzna po stronie kierowcy wyskoczyła i pociągnęła mocno klips pasa bezpieczeństwa i nie mogę już zapiąć pasa bezpieczeństwa! Czy klips itp. jest łatwy do usunięcia i czy mogę go po prostu wymienić?
 
#2 ·
Jeśli napinacz wstępny wymaga wymiany, po prostu przykręca się go do ramy siedzenia, ale może być konieczne wyjęcie siedzenia, aby się do niego dostać? Nie jestem pewien, widziałem, jak ktoś to robił tylko w Megane.

Nie jestem pewien, jak komputer poduszki powietrznej zareaguje na nową poduszkę powietrzną i napinacz wstępny?

Przepraszam, naprawdę nie mogę za bardzo pomóc.

stef
 
#3 ·
Musisz zapytać technika w salonie, czy bęben pasa bezpieczeństwa ma napinacz zamontowany wewnątrz bębna, niektóre tak! Fotele będą musiały zostać odkręcone od podłogi, aby uzyskać dobry dostęp do bocznych śrub, w których napinacze są przykręcone do podstawy fotela. Bębny pasów bezpieczeństwa kosztują około 150 funtów lub więcej, napinacze zamontowane na spodzie fotela po obu stronach kosztują około 65 funtów za jeden zatrzask i 35 funtów za jeden w podstawie słupka. I tak, obawiam się, że wszystkie będą wymagały wymiany :( Och, a poduszka powietrzna kosztuje około 150 funtów :( Więc to 400 funtów za poduszki powietrzne (nowe) Z drugiej ręki szukasz 25, 15, 15, 25 'ish dla nich. I nie zapomnij, że będziesz musiał wymienić łożyska i prawdopodobnie piastę, a także sprawdzić koła, które uderzyły w krawężnik pod kątem uszkodzeń, a następnie przeprowadzić pełne 4-kołowe wyrównanie, ponieważ twoje sterowanie WYJDZIE z wyrównania... więc możesz również potrzebować 2 felg aluminiowych. Jeśli kierownica jest naprawdę daleko, będziesz musiał sprawdzić przekładnię kierowniczą, ponieważ mogłeś ją uszkodzić. Powodzenia na piechotę na razie: d (Raki działają dobrze na lodzie, chociaż ludzie narzekają na zadrapania na podłogach, gdy są z nimi w pomieszczeniach: rofl:)
 
#7 ·
A, nie zdawałem sobie sprawy, że masz boczną poduszkę powietrzną.
Możesz wymienić osłonę i zamontować kolejną poduszkę powietrzną, chociaż używany fotel byłby wtedy lepszą opcją, ponieważ wszystko jest już zamontowane, x1 napinacz, poduszka powietrzna, ale nie zapomnij wyjąć napinacza z dolnej części słupka, a także rolki pasa bezpieczeństwa ze słupka! Mają rdzeń z wrzecionem gazowym, który obraca się i wciąga pas po wystrzeleniu.
Prawdopodobnie około 100-150 za wszystkie razem.

Chociaż możesz sprawdzić, jak dopasowuje się osłona oparcia siedzenia i zdecydować, czy warto spróbować wymienić tylko osłonę i napinacze/rolkę oraz poduszki powietrzne, to zależy tylko od kosztów
 
#8 ·
Dziękuję:d.. Myślę, że zdobycie kolejnego fotela z już wbudowaną poduszką powietrzną będzie wtedy najlepszą opcją, chociaż jak zareaguje mój komputer, czy będę musiał go zresetować, ponieważ w tej chwili świeci mi się kontrolka serwisowa i kontrolka poduszki powietrznej?
 
#11 ·
Mój pas bezpieczeństwa po stronie kierowcy nie zapina się, ponieważ napinacz wystrzelił, ale mogę pociągnąć pas i zapiąć go w zaczepie pasażera... jednak jednego z moich tylnych pasów bezpieczeństwa nie można nawet pociągnąć, aby go zapiąć, a gdyby się dało, klamry też nie działają.
 
#12 ·
Nienawidzę się do tego przyznać, ale jestem w kropce.

Jeśli możesz pociągnąć pas bezpieczeństwa, aby go założyć, i chowa się normalnie, to nie napinacze.

Jeśli po prostu się nie zapina i nie zostaje na miejscu, to może być problem z zatrzaskiem i trzeba go wymienić?

Mam nadzieję, że ktoś to potwierdzi, w przeciwnym razie prawdopodobnie będziesz musiał udać się do warsztatu, aby to sprawdzili?
 
#13 ·
Myślę, że jeśli zrezygnują z blokad klipsów i nie pozwolą na ponowne użycie (tylko nowe modele),
mają jednostkę wyładowania gazu w podstawie trzpienia obok prowadnicy siedzenia, aby pociągnąć gruby kabel w dół o 2-3 cale, mogą mieć drugi kabel biegnący w górę środkiem, który również wyrywa wnętrzności zamka, więc nie będzie działać ponownie.

Starsze modele miałyby tylko wyładowanie gazu w podstawie trzpienia, aby pociągnąć gruby kabel w dół o 2-3 cale i nie byłyby w stanie zablokować głowicy klipsa. (Miałem napinacz pasa bezpieczeństwa pasażera, który zadziałał w laggy1, gdy przewód elektryczny pasa bezpieczeństwa został przypadkowo odłączony, gdy kluczyk był w stacyjce.)

Cały zestaw pasów bezpieczeństwa, składający się z rolki, klipsa i podstawy środkowego słupka, powinien zostać wymieniony jako zestaw, nowy lub z samochodu dawcy. To samo dotyczy tylnych pasów.
 
#14 ·
Mój wydaje się być starszym modelem, ponieważ jest to Clio z 1999 roku... z tego, co opisałeś... mój tylny pas bezpieczeństwa pasażera całkowicie się zablokował, jednak klamra się nie zablokowała... jednak mój pas bezpieczeństwa kierowcy się nie zablokował, ALE klamra tak. Wszystkie pozostałe pasy bezpieczeństwa działają bez zarzutu.

Mam zdjęcie tego, co zostało dziś usunięte z uszkodzonego tylnego pasa bezpieczeństwa. Drugie zdjęcie pokazuje również, jak klamra mocno pociągnęła w dół.
 

Attachments