Mam nadzieję, że to jest w dobrym miejscu.
Cześć. Nowy na forum - Renault Trafic i OBD po kilku latach dobrej obsługi mojego diesla Xantia.
Dostałem używanego Renault Trafic dci115 z 2008 roku - 50 tys. mil w Nowy Rok i bez problemu dojechałem nim do Aviemore, uzyskując przyzwoite 39 mpg. Stał, żona używała go do kilku krótkich podróży bez skarg, ale ostatnio rozwinął się w nim rodzaj wypadania zapłonu.
Dostałem Foxwell NT200 do wypróbowania - z zamiarem zakupu. Podłączenie go powoduje wyświetlenie kodu błędu 'P0202' - Obwód wtryskiwacza / Otwarty cylinder 2. Szukając więcej szczegółów www.obd-codes.com podaje możliwości 1) uszkodzony wtryskiwacz, 2) otwarty lub 3) zwarcie do wtryskiwacza, 4) uszkodzony PCM i listę możliwych rozwiązań.
Będąc w pewnym sensie 'nowicjuszem' z Trafikiem i OBD, zastanawiałem się tylko, czy jest to powszechny problem i czy istnieje najbardziej prawdopodobne rozwiązanie tego problemu. Jakieś wskazówki dotyczące rozwiązania?
Dzięki
Malc
Cześć. Nowy na forum - Renault Trafic i OBD po kilku latach dobrej obsługi mojego diesla Xantia.
Dostałem używanego Renault Trafic dci115 z 2008 roku - 50 tys. mil w Nowy Rok i bez problemu dojechałem nim do Aviemore, uzyskując przyzwoite 39 mpg. Stał, żona używała go do kilku krótkich podróży bez skarg, ale ostatnio rozwinął się w nim rodzaj wypadania zapłonu.
Dostałem Foxwell NT200 do wypróbowania - z zamiarem zakupu. Podłączenie go powoduje wyświetlenie kodu błędu 'P0202' - Obwód wtryskiwacza / Otwarty cylinder 2. Szukając więcej szczegółów www.obd-codes.com podaje możliwości 1) uszkodzony wtryskiwacz, 2) otwarty lub 3) zwarcie do wtryskiwacza, 4) uszkodzony PCM i listę możliwych rozwiązań.
Będąc w pewnym sensie 'nowicjuszem' z Trafikiem i OBD, zastanawiałem się tylko, czy jest to powszechny problem i czy istnieje najbardziej prawdopodobne rozwiązanie tego problemu. Jakieś wskazówki dotyczące rozwiązania?
Dzięki
Malc