Zastanawiałem się, czy ktoś ma jakieś informacje lub może skierować mnie we właściwym kierunku w celu zdiagnozowania mojego biednego Megane, jeśli to możliwe.
Samochód strasznie trzęsie się, gdy stoi w miejscu z włączonym silnikiem i wydaje się, że nie chce się dobrze wkręcać na obroty, ale nie trzęsie się podczas jazdy, chociaż jest trochę ospały i nie tak szybki jak zwykle podczas ruszania.
Kontrolka silnika zapaliła się i migała przez około 10 minut.
Zabrałem samochód do małego warsztatu, gdzie podłączyli Snap-On i początkowo powiedzieli, że to cewka zapłonowa (chyba), w każdym razie cewka zapłonowa i świece zapłonowe zostały wymienione, ale nie było żadnej różnicy. Potem zasugerował, że to wtryskiwacze paliwa, a następnie po podłączeniu manometru do wszystkich 4 rzeczy cewki, powiedział, że nr 2 i 3 tracą ciśnienie i nie są na poziomie 175, gdzie powinny być, jak nr 1 i 4, a zamiast tego 2 i 3 były na poziomie 125.
Następnie zasugerował, że to uszczelka głowicy i zasugerował, że powinienem po prostu zamontować cały nowy lub używany silnik, jeśli chcę zatrzymać samochód, ale tak naprawdę nigdy nie spojrzał na uszczelkę głowicy? Czy trzeba na nią spojrzeć, żeby naprawdę wiedzieć, że to problem?
Zabrałem samochód do domu i od tego czasu szukałem w internecie objawów uszkodzenia uszczelki głowicy, a samochód wydaje się nie mieć żadnego z wymienionych, poza słabymi osiągami.
Czy przydarzyło się to komuś innemu i jaka była przyczyna? Czy naprawdę patrzę na problem z uszczelką głowicy i ewentualny nowy silnik?
Samochód strasznie trzęsie się, gdy stoi w miejscu z włączonym silnikiem i wydaje się, że nie chce się dobrze wkręcać na obroty, ale nie trzęsie się podczas jazdy, chociaż jest trochę ospały i nie tak szybki jak zwykle podczas ruszania.
Kontrolka silnika zapaliła się i migała przez około 10 minut.
Zabrałem samochód do małego warsztatu, gdzie podłączyli Snap-On i początkowo powiedzieli, że to cewka zapłonowa (chyba), w każdym razie cewka zapłonowa i świece zapłonowe zostały wymienione, ale nie było żadnej różnicy. Potem zasugerował, że to wtryskiwacze paliwa, a następnie po podłączeniu manometru do wszystkich 4 rzeczy cewki, powiedział, że nr 2 i 3 tracą ciśnienie i nie są na poziomie 175, gdzie powinny być, jak nr 1 i 4, a zamiast tego 2 i 3 były na poziomie 125.
Następnie zasugerował, że to uszczelka głowicy i zasugerował, że powinienem po prostu zamontować cały nowy lub używany silnik, jeśli chcę zatrzymać samochód, ale tak naprawdę nigdy nie spojrzał na uszczelkę głowicy? Czy trzeba na nią spojrzeć, żeby naprawdę wiedzieć, że to problem?
Zabrałem samochód do domu i od tego czasu szukałem w internecie objawów uszkodzenia uszczelki głowicy, a samochód wydaje się nie mieć żadnego z wymienionych, poza słabymi osiągami.
Czy przydarzyło się to komuś innemu i jaka była przyczyna? Czy naprawdę patrzę na problem z uszczelką głowicy i ewentualny nowy silnik?