(I oczywiście, jeśli możemy to dalej zbadać, to chcielibyśmy to zrobić, ponieważ wierzymy, że powinno to być objęte gwarancją!)
To jedna z rzeczy, nad którymi się zastanawiamy w związku z blokadą. Nigdy wcześniej nie mieliśmy takiego problemu, a oboje jesteśmy dość ostrożnymi kierowcami. Nigdy nie miałem problemu ze sprzęgłem ani skrzynią biegów, nawet w starszych samochodach, w których zrobiłem duże przebiegi.Sprzęgło spalone przy 19 tys. km jest całkiem możliwe dla niektórych osób, nie chcę tego mówić, ale w tym względzie rozumiem dealera.
I oczywiście, jeśli mogą obwinić ciebie, to mogą pobierać opłaty i nie korzystać z gwarancji... za którą nadal dostają zapłatę, ale muszą się wytłumaczyć przed Renault.
To, czego nie mogę zrozumieć, to wciskanie się pedału i inne elementy tej historii.... i to sprawia, że myślę raczej o problemie z samochodem niż z kierowcą.
Aby pedał się wcisnął, wydawałoby się, że wytworzono wystarczająco dużo ciepła przez poślizg, aby zablokować tarczę cierną na wielowypustach.... co prowadzi mnie do zastanowienia się, czy tarcza w ogóle swobodnie poruszała się na wielowypustach..... dużo czasu siedzenia i nic nie robienia podczas blokady?
Co nadaje temu inny charakter, samochód nie poradził sobie z blokadą, mechanizm sprzęgła nie poruszał się swobodnie, powodując poślizg, co przerodziło się w całkowite spalenie... gwarancja proszę pana dealera.
To jest dla:2800 funtów za wymianę sprzęgła?!
Nawet u głównych dealerów to żart.
Spodziewałbym się, że policzą 1000 funtów, co i tak jest cholernie drogie... ale 2800 funtów jest naprawdę szokujące.
Dziękuję za to. Warsztat kontaktował się z Renault w sprawie gestu dobrej woli, ale sam zadzwonię do Renault, gdy otworzą jutro.Renault Ci pomoże. Zadzwoń do nich, a poproszą o przeprowadzenie inspekcji. Ale doradzą Ci, że może to wiązać się z kosztami po Twojej stronie, jeśli odpowiedzialność zostanie przypisana Tobie.
Prawdopodobnie Renault może i prawdopodobnie zrobi jakiś gest dobrej woli. Ale skoro Twój samochód stoi tak długo. Bardzo prawdopodobne jest, że łożysko oporowe się zatarło, tym samym blokując tarczę sprzęgła i uniemożliwiając jej obracanie się. Renault używa łożyska oporowego i tarczy sprzęgła LUK. Płyta nie jest problemem. Łożysko oporowe ma tendencję do zacierania się. Widziałem to w kilku Renault.
Mogę zapytać, czy Twój samochód zachowywał się tak, jakby lekko podskakiwał podczas ruszania z 1. biegu?
Myślę, że łożysko oporowe wciąż się zacinało na tarczy sprzęgła - stąd pedał sprzęgła pozostawał w podłodze.Boks dachowy, 70 mph na autostradzie i pełne obciążenie właśnie pomogły przegrzać sprzęgło. Ale nie może się zdarzyć, żeby pedał sprzęgła utknął w podłodze. Nawet jeśli w jakiś sposób przegrzałeś go swoim stylem jazdy.
Niezależnie od tego, czy problem tkwi w siłowniku sprzęgła, siłowniku pomocniczym czy samym sprzęgle, to nie wina kierowcy.
Powiedzmy, że twój mąż prowadził i opierał lewą stopę na pedale sprzęgła. Sprzęgło by się przegrzało, cały zespół spaliłby się do wymiany, ale pedał sprzęgła nadal by działał. I z tego, co napisałeś, ten pedał sprzęgła nadal jest problematyczny w działaniu.
Lol nie.. Zrobiłem sobie jaja z moim captur. Kilka dni jazdy, w górze. Po prostu się nie spieszyłem, ponieważ weszliśmy w początkowy lockdown. Pomyślałem, że mam to w nosie, skoro nie miałem nic lepszego do roboty.Czy powinienem się wstydzić, że wymiana skrzyni biegów w Zafirze B zajęła mi wczoraj około 10 godzin? Obejmowało to kaca, usunięcie wydechu od katalizatora w dół, opuszczenie ramy pomocniczej, zamianę selektora biegów ze starej skrzyni na zamiennik przed umieszczeniem nowej skrzyni biegów na stanowisku w absurdalnym, głupim upale. Zazwyczaj mogę rozebrać Zafirę gotową do wymiany sprzęgła w 2 godziny. Obwiniam kaca 🤣
Tak, nasz rachunek wynosi teraz zero i jest w pełni pokryty gwarancją. Ostatecznie jestem po prostu wdzięczny, że znaleźli usterkę, ponieważ nie chcę, żeby to się powtórzyło, ponieważ było przerażające, jak to zawiodło w niebezpiecznym miejscu itp.Dobry wynik... Zakładam, że Twoja część rachunku wynosi teraz zero.
Bardzo frustrujące, ale gratuluję wytrwałości.
Czy na to pytanie kiedykolwiek uzyskano odpowiedź? Ja również myślę, że mam ten sam problem, ale nie mogę znaleźć żadnej pomocy dotyczącej tego zaworu, nie mogę znaleźć nowego zaworu nigdzie, nie mogę znaleźć schematów, aby spróbować go nazwać, ale mogę go znaleźć w moim samochodzie.To wspaniale, że jako społeczność wszyscy wiedzieli z opisanych problemów, że nigdy nie chodziło o to, jak prowadzono pojazd, a nawet lepiej, że usterka została opłacona w ramach roszczenia gwarancyjnego. Jestem zainteresowany, czy ten zawór powrotny jest częścią tłumika sprzęgła? W każdym razie, powodzenia!!! Świetny wynik! 👍
Współczuję ci całkowicie Renault uk całkowicie bezużyteczne, 4 i pół roku stary Kadjar z 2017 roku, 27000 mil dla mnie, dwumasowe koło zamachowe całkowicie zepsute, dla Renault, aby wymienić kompletne sprzęgło 1700 funtów, samochód bez gwarancji, ale te same części, które są montowane jako standardowe części Luk, są dostępne na eBayu za mniej niż oferta Renault znacznie mniej, w końcu zleciłem naprawę mojemu lokalnemu warsztatowi, koszt dla mnie 298 funtów nie oem, ale o jakości oem Sachs, dla czteroczęściowego sprzęgła i nieco poniżej 400 funtów za dzień pracy, oszczędzając 1000 funtów,Mamy Renault Kadjar 18, benzyna i manual. Mniej niż 19 tys. mil na liczniku. W pełni serwisowany przez Renault. Właśnie zbliża się 3. przegląd i 1. przegląd techniczny. Miesiąc pozostał na gwarancji producenta.
Mieliśmy kilka problemów z czujnikami od czasu, gdy go mamy i w przeszłości był sprawdzany przez Renault, ale tak naprawdę nic nie znaleziono. Aktywne hamowanie byłoby odłączone.
W każdym razie, w ciągu ostatniego roku przejechał dosłownie około 2000 mil od czasu serwisu z powodu Covid. Byłem z rodziną kilka dni z dala od domu. Było dobrze podczas 115-milowej podróży tam. Było dobrze podczas wakacji. Około 40 mil w podróży powrotnej wyświetlacz zaczyna mówić mojemu mężowi, żeby wrzucił wyższy bieg (był już na 6.). Powiedziałem, że czy był na 4., ale na pewno nie. Kiedy jechaliśmy z prędkością 70 mil na godzinę, samochód wydawał dźwięk obrotów, jakbyś jechał automatem i zmieniał bieg. (I widziałem, jak trzymał nogę - nie jechał na sprzęgle).
W każdym razie, dotarliśmy prawie do domu, a potem, gdy chcieliśmy zjechać z autostrady i wcisnął sprzęgło, żeby zmienić bieg, sprzęgło przykleiło się do podłogi. Utknęliśmy na neutralnym biegu na autostradzie, nie było miło! Udało się kilka razy zatrzymać i uruchomić ponownie i ostatecznie udało się zwolnić sprzęgło. Wrzuciliśmy bieg i jechaliśmy dalej, ponieważ nie byliśmy daleko od domu.
4 mile od domu na głównej drodze i znowu wydaje dźwięk obrotów, gdy jest na 6. biegu. I nie, nadal na pewno nie jechaliśmy na sprzęgle. Zwolnij trochę i zmień bieg w dół, a sprzęgło znowu się zacina. Jest wciśnięte do podłogi i jesteśmy na neutralnym biegu.
Wszystko dzieje się bardzo szybko wokół nas, więc mówię do mojego męża, czy może go utrzymać w ruchu, żeby dostać się na górę, a tam jest zatoczka (mieliśmy w samochodzie noworodka i samochód pełen rzeczy). Udało się nakłonić go ze wciśniętym sprzęgłem i na neutralnym biegu około 1 mili do zatoczki. Silny zapach palącego się sprzęgła!!
Samochód został odholowany, a facet z RAC powiedział, że sprzęgło najwyraźniej się spaliło i musiał je wcisnąć z powrotem. Nie jestem zaskoczony, biorąc pod uwagę 1 milę, w której utknął, żeby dostać się do zatoczki.
W każdym razie, samochód trafił do Renault i przyjrzeli się sprzęgłu, które rzeczywiście się spaliło. Tylko mówią, że to sposób, w jaki nim jeździliśmy, a nie wada producenta i koszt 2800 funtów dla nas. Zarówno mój mąż, jak i ja jeździmy od ponad 20 lat i nigdy nie mieliśmy takiego problemu, więc nie wierzę, że to sposób, w jaki nim jeździmy, mieliśmy wiele samochodów dłużej i przy znacznie większych przebiegach.
Czy ktoś jeszcze miał z tym do czynienia lub coś podobnego, ponieważ nie ma mowy, żeby to było spowodowane tylko przez nas i bardziej niż cokolwiek innego, jeśli musimy wydać wszystkie te pieniądze na naprawę, chcemy zrozumieć, w czym naprawdę tkwi problem, aby upewnić się, że to się nie powtórzy!
(I oczywiście, jeśli możemy to dalej zbadać, to chcielibyśmy to zrobić, ponieważ wierzymy, że powinno to być objęte gwarancją!)
Zgadzam się z mniejszymi salonami. Ale salony Renault, takie jak WR Davies, istnieją od dziesięcioleci. W tym momencie osiągnęli marżę zysku w wysokości 780 tysięcy w roku 2018. Może się to nie wydawać dużo dla firmy tak dużej jak oni. Ale to marża zysku, nie należy jej mylić z wydatkami. Mają 9 niespłaconych hipotek z ponad 30 posiadanych budynków. Zbyt dużo pobierają za robociznę i części, ponieważ płacą niewielki procent za te części, ponieważ praktycznie sprzedają samochody dla Renault, jednocześnie osiągając zysk z robocizny i części.Muszę tylko na chwilę wcielić się w adwokata diabła w kwestii opłat za robociznę u dealerów. Koszty ogólne związane z prowadzeniem głównego salonu dealerskiego są ogromne. Znam kogoś, kto ma garaż w nowoczesnym budynku przemysłowym w Loughton w hrabstwie Essex. Może pomieścić maksymalnie 4 samochody. Mówi mi, że jego koszty ogólne wynoszą 200 funtów dziennie. Za jeden budynek przemysłowy. Prawdziwe oszustwo dotyczy części. Dealerzy Renault muszą kupować części od Renault GB, nie mogą ich dostać od gościa na Ebayu. Oczywiście zarabiają 30% na wszystkim, co jest zamontowane. W pierwotnym poście zawsze było to wyraźnie uszkodzenie pompy hamulcowej, prawdopodobnie spowodowane brakiem aktywności.
takie zawory są warte więcej problemów niż są warte. Są montowane w wielu markach pojazdów i często powoli przeciekają.Dodam tylko, że zawór zwrotny w tych modelach ma zapobiegać trzepotaniu lub upuszczaniu ciśnienia. Znajduje się po prawej stronie silnika, patrząc od przodu, w pobliżu przegrody, obok osprzętu ABS. Wyjęcie akumulatora pomaga. Zawór ma dwa przewody, jeden wejściowy i jeden wyjściowy. Mój lekko przeciekał i przez 5 miesięcy wypuścił cały płyn, aż nie mogłem włączyć biegów. Pedał w podłodze, nie wracał do góry. Renault najpierw wymieniło pompę hamulcową, potem siłownik, a teraz muszą wymienić również ten zawór. Wszystko w ramach gwarancji, to samochód z grudnia 2019 roku, więc ma 5 lat gwarancji... ale wkurzające jest ponowne oddawanie go, Renault odmówiło jego odebrania.