Independent Renault Forums banner
41 - 48 of 48 Posts
Uważam, że używanie mojego silnika jako przykładu jest mylące, Stu, fakt, że to ciężki samochód i również edc oznacza, że ​​musi być hamowany o wiele bardziej niż manualny, gdzie kierowca schodzi przez skrzynię biegów. Również z 1.5, który nie ma dużej naturalnej hamowności silnikiem i faktem, że jeśli zdejmujesz nogę z gazu, samochód ma tendencję do kontynuowania z tą samą prędkością (nie wiem, czy to cecha edc), ale zaskakujące jest, jak szybko - i daleko - będzie jechał na zamkniętej przepustnicy przy 70 mph na A50, podróż, którą odbywam co najmniej cztery razy w tygodniu.
Krótko mówiąc, można powiedzieć, że wymaga to mocnego hamowania, staram się to zminimalizować, hamując wcześniej i delikatnie, ale częściej, czy to robi dużą różnicę, nie wiem [emoji1]
Jeśli chodzi o moje przednie tarcze, musiałeś pomylić się i przypomnieć sobie innego kumpla. Moje były gładkie jak szkło, jeżdżone na klockach motaquip od czasu, gdy mam samochód, i zmienione, gdy tylko były nieco ponad połowę zużyte, ponieważ mój przebieg jest dla moich dzieci, więc nie zaryzykuję bezpieczeństwa z wadliwymi hamulcami.
Powodem, dla którego zmieniłeś moje tarcze, było to, że zaczęły się wyginać, a ty i twój kumpel uznaliście, że mogą nie przejść nowego przeglądu ze względu na grubość. Zapytałeś mnie, a ja powiedziałem: „Jasne, ufam twojej ocenie Stu, jeśli uważasz, że trzeba je wymienić, trzeba je wymienić” [emoji1]
Nawiasem mówiąc, drl nadal działa idealnie, kolego [emoji23]
Dla wszystkich zainteresowanych, tylne tarcze i klocki zostały wymienione przez Renault przy przebiegu około 45 tys. i zostały wykonane jak dla jak z oboma elementami trw.
 
Synowa przyjechała z Brunei, musiała mieć specjalnie dla niej zrobione buty (wojskowe). Więc dostaje samochód w prezencie. Ta cholerna rzecz miała automatyczne wspomaganie parkowania.
On nie potrafi zaparkować nawet w dobry dzień, więc rzuca mi kluczyki. Muszę zaparkować samochód na zewnątrz na poboczu (mieszkam na ulicy jednokierunkowej). Latarnia i asystent parkowania ustawione na coś w rodzaju 15 cm od krawężnika.
To cholerne koło kierownicy prawie złamało mi nadgarstek.

Było tyle sygnałów dźwiękowych, niektóre z samochodu, a o wiele więcej ode mnie.
 
Myślę, że to mylące używać mojego silnika jako przykładu Stu, fakt, że to ciężki samochód i edc też oznacza, że ​​musi być hamowany o wiele bardziej niż manual, gdzie kierowca schodzi przez skrzynię. Również 1.5 nie ma dużej naturalnej hamowni silnikiem i fakt, że jeśli zdejmujesz nogę z gazu, samochód ma tendencję do kontynuowania z tą samą prędkością (nie wiem, czy to cecha edc), ale zaskakujące jest, jak szybko - i daleko - będzie jechał na zamkniętej przepustnicy przy 70 mph na A50, podróż, którą odbywam co najmniej cztery razy w tygodniu.
Krótko mówiąc, można powiedzieć, że wymaga to mocnego hamowania, staram się to zminimalizować, hamując wcześniej i delikatniej, ale częściej, czy to robi dużą różnicę, nie wiem [emoji1]
Jeśli chodzi o moje przednie tarcze, musiałeś pomylić się i przypomnieć sobie innego przyjaciela. Moje były gładkie jak szkło, jeżdżąc na klockach motaquip od czasu, gdy miałem samochód, i wymienione, gdy tylko były nieco ponad połowę zużyte, ponieważ mój przebieg jest dla moich dzieci, więc nie zaryzykuję bezpieczeństwa z wadliwymi hamulcami.
Powodem, dla którego wymieniłeś moje tarcze, było to, że zaczęły się wyginać, a ty i twój kumpel uznaliście, że mogą nie przejść nowego przeglądu ze względu na grubość. Zapytałeś mnie, a ja powiedziałem: „Jasne, ufam twojej ocenie Stu, jeśli uważasz, że trzeba je wymienić, trzeba je wymienić” [emoji1]
Drl wciąż działa idealnie przyjacielu [emoji23]
Dla wszystkich zainteresowanych, tylne tarcze i klocki zostały wymienione przez Renault przy około 45 tys. i zostały wykonane jak dla jak z obydwoma elementami trw.
Nie zgadzam się z twoją pamięcią tutaj przyjacielu.
Zamontowałem tylne klocki, ponieważ pamiętam, że mój can clip się zepsuł, ponieważ dawał każdy błąd znany człowiekowi. (musiałem ustawić mój drugi klip w ten weekend,) musiałem użyć Snap on Zaffa w warsztacie w piątkowe popołudnie..
Ponieważ twoja żona nie pracowała, a ty miałeś Megane, żeby odebrać dzieci..
Miałeś tarcze i klocki dookoła w Renault w głupiej cenie i próbowali cię obciążyć więcej. przed tym...
Potem zamontowałem tylne klocki. były to motaq*ip. ponieważ używasz tego samego czynnika co ja..
A kiedy byłeś na swoich wakacjach, zrobiłem problem z silnikiem i tarcze i klocki z przodu.
 
Moje tylne hamulce to prawdziwy kłopot... właśnie zamontowałem nowy zacisk i klocki... klocki były mocno zużyte po zaledwie 10 000 milach! I oczywiście elektryczny hamulec ręczny sprawia mi kłopoty i blokuje się zaledwie 6 miesięcy po wymianie linek i regeneracji silnika. Więc odłączyłem go z jednej strony, aż to naprawię. To były używane linki, które zamontowałem, więc myślę, że jedna z nich już się skończyła. Szczerze mówiąc, z elektrycznym hamulcem ręcznym najlepiej kupić używany i nauczyć się, jak go regenerować... są poradniki na YouTube... można kupić silniki itp. do niego. Ale ja po prostu dobrze go wyczyściłem. Bo w pewnym momencie XXXK się zepsuje i będziesz miał problem ze znalezieniem warsztatu, który podejmie się wymiany nowych linek.
 
EPB Naprawione dobrze..
 
Pozwól, że nie zgodzę się z twoją pamięcią, kolego.

Założyłem tylne klocki, ponieważ pamiętam, że mój can clip się zepsuł, ponieważ dawał każdy błąd znany człowiekowi. (musiałem ustawić mój drugi klip w ten weekend,) musiałem użyć Snap on Zaffa w garażu w piątkowe popołudnie, żeby to zrobić..

Ponieważ twoja żona nie pracowała, a ty miałeś Megane, żeby odebrać dzieci..

Miałeś tarcze i klocki dookoła w Renault w głupiej cenie i próbowali cię obciążyć więcej. przed tym...


Potem założyłem tylne klocki. były to motaq*ip. ponieważ używasz tego samego czynnika co ja..

A kiedy byłeś na swoich wakacjach, zrobiłem problem z silnikiem oraz tarcze i klocki z przodu..
Tak Stu, początkowo założyłeś dla mnie tylne klocki po tym, jak Renault zrobiło tarcze i klocki, to prawda. [emoji1]
Renault zrobiło tylko tył, chociaż zawsze robiłem przód sam, ponieważ nienawidzę chwytliwego odczucia, jakie dają oryginalne klocki, tak bardzo, że wymieniłem je w ciągu miesiąca od zakupu [emoji1]
Błędem jest to, że mówisz, że moje przednie tarcze były mocno porysowane, gdy mnie nie było. Nie były, były gładkie, ale z rantem wewnątrz i na zewnątrz i myślałeś, że zostaną uwzględnione w nowych zasadach mot. O ile wiem, te tarcze były oryginalne, kupiłem samochód z przebiegiem 37 tys. km i nie wyglądały na nowe, kiedy go dostałem [emoji1]
I tak nie ma znaczenia, kolego, wykonałeś świetną robotę jak zwykle.
Założę się, że ciekawe było przekonywanie samochodu zięcia, że nie stoczy się ze skarpy. Komputer mówi: „musisz żartować” przychodzi mi do głowy [emoji1]
 
Wykreślam to z mojej listy:frown2:

Gość na innym forum narzekał, że kiedy przejeżdżał obok zjazdu z niższą prędkością niż na jezdni, kamery w samochodzie wykryły znaki i zahamowały za niego!!! To zostanie wyłączone, jeśli kiedykolwiek pojawi się w moim samochodzie!
Vauxhall Astra: testowałem jeden i ma ACTIVE lane assist. Oznacza to, że jeśli chcesz zjechać za linię bez włączania kierunkowskazu, samochód trochę skręca wbrew tobie. To siła, którą czujesz w kierownicy i musisz ją pokonać, aby zrobić to, co chcesz. To dla mnie za dużo.

Zauważam, że po tym, jak chciałem mieć wszystkie te gadżety, wyłączam niektóre z nich na stałe.
Automatyczne zamykanie drzwi po jeździe, automatyczne otwieranie i zamykanie drzwi po zbliżeniu lub odejściu, automatyczne światła drogowe... Naprawdę ich nie chcę.
Nie chcę też automatycznego hamulca ręcznego.

System automatycznego parkowania: Mam go i chciałem go mieć, ale użyłem go 2 lub 3 razy w roku, tylko po to, żeby zobaczyć, jak działa. Tak naprawdę nigdy go nie potrzebowałem.
W moim Toyocie ten system sprawił, że narobiłem w gacie, ponieważ skręcał tak blisko przedniego samochodu, że czułem się nieswojo. W Renault nie znalazłem gówna w spodniach... wydaje się lepszym systemem.

O hamulcu ręcznym / tylnych hamulcach, które łapią i zużywają się: 3 osoby powiedziały to samo w inny sposób. Byłem jednym z nich.... Ups.
 
Przepraszam, że jeszcze tego nie puściłem. Wciąż o tym myślę ... I pomyślałem o jednej rzeczy, która nie została jeszcze zasugerowana, aby zmniejszyć ryzyko wczesnego zużycia tylnych hamulców, a mianowicie użycie automatycznego hamulca ręcznego w sposób manualny.

Automatyczny: Zawsze masz efekt chwytania / poślizgu / zużycia i dźwięk.
Jeśli używasz go ręcznie, możesz odjechać bez żadnych "uszkodzeń" klocków.
Próbowałem tego wiele razy, zanim zdałem sobie sprawę, że inaczej kosztowałoby mnie to pieniądze. Czułem się lepiej, brzmi lepiej, ... może wtedy JEST lepiej. {?}

Po prostu ból d**y to asystent podjazdu, który działa automatycznie.
Bardziej podobało mi się to w samochodach, które musiały być 'poproszone' o włączenie tej usługi.
Często powoduje to gaśnięcie silnika (jest coraz lepiej) i jest to drugi pilot, do którego trzeba się przyzwyczaić. Myślę znowu o Bucket woman... Można się do tego przyzwyczaić, ale wolałbym jej ze sobą nie mieć.
Wyjazd z asystentem ruszania pod górę może również przyczyniać się do zużycia klocków hamulcowych.
 
41 - 48 of 48 Posts