Renault Master 2011
Odkąd kupiłem mojego vana, akumulator rozładowywał się do tego stopnia, że po krótkim czasie nie uruchamiał silnika. Początkowo było to około tygodnia, teraz to kilka dni postoju. Zrobiłem test poboru prądu, wyjmując bezpieczniki z podłączonym amperomierzem i znalazłem bezpiecznik w komorze silnika, który robił dramatyczną różnicę w odczycie amperów. (Z 0,8 A do 0,07 A) Problem w tym, że nigdzie nie jest pokazane, do jakiego obwodu jest ten bezpiecznik. Na zdjęciu jest to ten oznaczony kawałkiem taśmy. Ktoś wie? TIA
Moim zdaniem problemem jest prostownik w alternatorze, ale dostęp jest utrudniony i zastanawiałem się tylko, co zasila bezpiecznik, zanim zacznę demontować, aby dostać się do alternatora.
Odkąd kupiłem mojego vana, akumulator rozładowywał się do tego stopnia, że po krótkim czasie nie uruchamiał silnika. Początkowo było to około tygodnia, teraz to kilka dni postoju. Zrobiłem test poboru prądu, wyjmując bezpieczniki z podłączonym amperomierzem i znalazłem bezpiecznik w komorze silnika, który robił dramatyczną różnicę w odczycie amperów. (Z 0,8 A do 0,07 A) Problem w tym, że nigdzie nie jest pokazane, do jakiego obwodu jest ten bezpiecznik. Na zdjęciu jest to ten oznaczony kawałkiem taśmy. Ktoś wie? TIA

Moim zdaniem problemem jest prostownik w alternatorze, ale dostęp jest utrudniony i zastanawiałem się tylko, co zasila bezpiecznik, zanim zacznę demontować, aby dostać się do alternatora.