Hej chłopaki,
Kilka problemów z moim Megane 1.4 z 2003 roku dzisiaj.
Próbowałem uruchomić go dziś rano, ale wyświetlił się komunikat "usterka elektroniczna" i nie chciał się uruchomić. Sprawdziłem akumulator i był rozładowany, więc go uruchomiłem za pomocą kabli rozruchowych. Sprawdziłem napięcie ładowania i byłem zadowolony z 14V.
Gdy samochód jechał, zaczęły dziać się różne szalone rzeczy, wskaźnik temperatury przestał działać, obrotomierz przestał działać, wycieraczki zaczęły działać, mimo że były wyłączone, kierownica była sztywna, kontrolka poduszki powietrznej mignęła kilka razy, a wentylator chłodnicy włączał się i wyłączał co kilka sekund.
Zatrzymałem samochód, aby sprawdzić bezpieczniki, połączenia itp. i stwierdziłem, że do skrzynki bezpieczników znajdującej się obok akumulatora dostała się woda, z kilkoma skorodowanymi połączeniami. Usunąłem płytkę, osuszyłem ją i wyczyściłem połączenia najlepiej jak potrafiłem.
Kiedy ponownie ją zainstalowałem, samochód uruchomił się bez problemu i odbyłem jazdę próbną bez problemu.
Jednak kiedy zatrzymałem samochód i spróbowałem go ponownie uruchomić, otrzymałem komunikat "kierownica nie zablokowana", a teraz samochód w ogóle nie chce się uruchomić.
Czy ktoś może pomóc, wyrywam sobie włosy z głowy.
Dzięki
Kilka problemów z moim Megane 1.4 z 2003 roku dzisiaj.
Próbowałem uruchomić go dziś rano, ale wyświetlił się komunikat "usterka elektroniczna" i nie chciał się uruchomić. Sprawdziłem akumulator i był rozładowany, więc go uruchomiłem za pomocą kabli rozruchowych. Sprawdziłem napięcie ładowania i byłem zadowolony z 14V.
Gdy samochód jechał, zaczęły dziać się różne szalone rzeczy, wskaźnik temperatury przestał działać, obrotomierz przestał działać, wycieraczki zaczęły działać, mimo że były wyłączone, kierownica była sztywna, kontrolka poduszki powietrznej mignęła kilka razy, a wentylator chłodnicy włączał się i wyłączał co kilka sekund.
Zatrzymałem samochód, aby sprawdzić bezpieczniki, połączenia itp. i stwierdziłem, że do skrzynki bezpieczników znajdującej się obok akumulatora dostała się woda, z kilkoma skorodowanymi połączeniami. Usunąłem płytkę, osuszyłem ją i wyczyściłem połączenia najlepiej jak potrafiłem.
Kiedy ponownie ją zainstalowałem, samochód uruchomił się bez problemu i odbyłem jazdę próbną bez problemu.
Jednak kiedy zatrzymałem samochód i spróbowałem go ponownie uruchomić, otrzymałem komunikat "kierownica nie zablokowana", a teraz samochód w ogóle nie chce się uruchomić.
Czy ktoś może pomóc, wyrywam sobie włosy z głowy.
Dzięki