Więc zamieściłem problem z innym vanem i natychmiast otrzymałem poradę, z której byłem zachwycony, jednak mam inny van w warsztacie, z którym mam problem, jeśli ktoś może pomóc.
Więc oświetlenie zestawu wskaźników/deski rozdzielczej klienta nie działa. Działają w tym sensie, że można wskazywać itp., ale żadne komunikaty o błędach, które się pojawiają, nie są widoczne. W rezultacie klient doprowadził poziom adblue do zera i teraz van nie uruchamia się z kluczyka.
Uruchamia się z rozruchu z popychu i działa dobrze, jednak nie uruchamia się z kluczyka, a kontrolka adblue/mocznik/emisja na desce rozdzielczej świeci się razem z kontrolką klucza serwisowego.
Dolałem adblue, a następnie zostawiłem go z włączonym zapłonem, aby zarejestrować adblue w zbiorniku, jednak nie znika.
Czytałem, że czasami trzeba zmusić adblue do zaakceptowania nowego odczytu, zanim zostanie wyczyszczony. Mam snap on zeus i różne systemy launch i inne OBD, jednak żaden z nich nie pozwala mi tego zrobić. Czytałem, że jest to możliwe za pomocą renolink, ale chciałem zasięgnąć porady.
Coś innego, co również czytałem, to to, że w ECU wystąpiła usterka, co oznaczało, że kiedy to się zdarzyło, trzeba było udać się do głównego dealera w celu aktualizacji ECU, podobno był na ten temat biuletyn techniczny. Zadzwoniłem do głównego dealera i wrócą do mnie, ale w międzyczasie chciałem wiedzieć, czy ktoś ma z tym jakieś doświadczenie?
Wszelka pomoc będzie mile widziana, a także mogę zaoferować pomoc każdemu, kto ma problemy z czymkolwiek, gdzie mogę, widzimy coraz więcej tych trafic/vivaro z silnikiem R9M w środku......dzięki
Więc oświetlenie zestawu wskaźników/deski rozdzielczej klienta nie działa. Działają w tym sensie, że można wskazywać itp., ale żadne komunikaty o błędach, które się pojawiają, nie są widoczne. W rezultacie klient doprowadził poziom adblue do zera i teraz van nie uruchamia się z kluczyka.
Uruchamia się z rozruchu z popychu i działa dobrze, jednak nie uruchamia się z kluczyka, a kontrolka adblue/mocznik/emisja na desce rozdzielczej świeci się razem z kontrolką klucza serwisowego.
Dolałem adblue, a następnie zostawiłem go z włączonym zapłonem, aby zarejestrować adblue w zbiorniku, jednak nie znika.
Czytałem, że czasami trzeba zmusić adblue do zaakceptowania nowego odczytu, zanim zostanie wyczyszczony. Mam snap on zeus i różne systemy launch i inne OBD, jednak żaden z nich nie pozwala mi tego zrobić. Czytałem, że jest to możliwe za pomocą renolink, ale chciałem zasięgnąć porady.
Coś innego, co również czytałem, to to, że w ECU wystąpiła usterka, co oznaczało, że kiedy to się zdarzyło, trzeba było udać się do głównego dealera w celu aktualizacji ECU, podobno był na ten temat biuletyn techniczny. Zadzwoniłem do głównego dealera i wrócą do mnie, ale w międzyczasie chciałem wiedzieć, czy ktoś ma z tym jakieś doświadczenie?
Wszelka pomoc będzie mile widziana, a także mogę zaoferować pomoc każdemu, kto ma problemy z czymkolwiek, gdzie mogę, widzimy coraz więcej tych trafic/vivaro z silnikiem R9M w środku......dzięki