Hallo, ik heb mijn Mk2 Twingo nu 2 jaar en ik heb altijd al wat kleine aanpassingen aan het interieur willen doen, vooral door de toerenteller van een hoger specificatiemodel toe te voegen. Ik heb een basismodel Freeway (1.2 8V) dat geen toerenteller heeft. Ik wil graag weten of het mogelijk is om er een toe te voegen voordat ik verder ga.
Ik heb de stuurkolomafdekking verwijderd en een beetje rondgekeken. De beugel die de toerenteller op zijn plaats houdt, is aanwezig, maar er is geen zichtbare draad of connector zichtbaar. Ik heb rondgekeken en anderen zeiden dat hij in de stuurkolom is weggestopt, dus zou het kunnen dat ik er geen heb? Ik heb geprobeerd verder in de stuurkolom te kijken, maar ik kan niets zien dat duidelijk is.
Ik heb een foto bijgevoegd van wat ik kan zien, heel erg bedankt!
Ik heb de stuurkolomafdekking verwijderd en een beetje rondgekeken. De beugel die de toerenteller op zijn plaats houdt, is aanwezig, maar er is geen zichtbare draad of connector zichtbaar. Ik heb rondgekeken en anderen zeiden dat hij in de stuurkolom is weggestopt, dus zou het kunnen dat ik er geen heb? Ik heb geprobeerd verder in de stuurkolom te kijken, maar ik kan niets zien dat duidelijk is.
Ik heb een foto bijgevoegd van wat ik kan zien, heel erg bedankt!