Ik moet een vastzittend raam en wat luidsprekerproblemen met mijn 5 oplossen, maar ik weet niet hoe ik de deurkaart moet verwijderen?
Je moet eerst de raamkruk verwijderen - ik denk ook dat sommige van de vakschroeven helemaal door de kaart gaan - schroef ze eruit om zeker te zijn. Afhankelijk van het type binnendeurhendel dat is gemonteerd, kan deze een verborgen afgedekte schroef of een verwijderbare rand hebben. Zitten er speakers in de deur?haha, leuk van mij!
er zijn een paar blootliggende torx-schroeven die ik eruit kan halen, maar deze lijken alleen de deurvak aan de kaart te houden, niet de kaart aan de deur, en bij andere auto's heb ik met de raamkruk geknoeid, die komt er altijd als eerste af? niet met de kaart?
dank voor de tip over de kit though!
Goed gedaan, nou ja, VW's zijn gemakkelijk, ofwel een schroef of een knijp-trek-methode, en Honda en dat hebben een vergelijkbare clip als deze 5, maar de geluiden ervan, maar dan gewoon duidelijker!De slinger wordt vastgehouden door een verborgen schuifclip tussen de hendel en de deurkaart - als je een brede schroevendraaier tussen de twee plaatst en goed kijkt, zie je een hoefijzervormige clip die eruit schuift - kan een beetje lastig te verwijderen zijn - ik gebruik een stuk kleerhangerdraad op maat gesneden met een kleine haakse bocht aan het uiteinde. Dit systeem wordt op veel, veel automerken gebruikt - dacht dat je ervaring had met dit soort werk:rofl: