@tango:
Jeśli podczas obsługi [manualnej] regulacji reflektorów z wnętrza samochodu wiązka reflektorów porusza się w górę i w dół razem, to działanie to działa dobrze. Jeśli uważasz, że ustawienie wiązki jest zbyt niskie (pamiętając, że siedzisz wyżej niż większość innych kierowców samochodów, więc Twoje pole widzenia będzie inne), zalecam zabranie go do stacji kontroli pojazdów i poproszenie o sprawdzenie i/lub wyregulowanie reflektorów. Na reflektorze znajdują się dwa „regulatory” (klucz imbusowy/Allen 5 mm, jak sądzę); te najbardziej wewnętrzne (w kierunku środka pojazdu) służą do regulacji góra/dół, a te najbardziej zewnętrzne do regulacji lewo/prawo.
Jeśli regulatory elektroniczne nie działają, udaj się do Renualt, który zaoferuje Ci sprzedaż nowego. Powinni jednak najpierw przetestować Twój stary.
PROSZĘ ZANOTOWAĆ! Wszelkie ręczne regulacje reflektorów (tj. bezpośrednio z zespołów reflektorów) MUSZĄ być wykonywane na płaskiej powierzchni, samochód nie pracuje, ale zapłon jest włączony, automatyczny hamulec postojowy WYŁĄCZONY i NIKT nie znajduje się w pojeździe. Dotyczy to również pojazdów z fabrycznie montowanymi reflektorami ksenonowymi.
@John J:
Nasz automatyczny regulator reflektorów po stronie pasażera (kierowcy) zrobił to samo; działał, nie działał, a „poruszanie” kablami rozwiązało to na krótki czas... ostatecznie przestał działać całkowicie, a nowy zakupiony w Renault (około 50 funtów z VAT) rozwiązał problem. Reflektory fantastycznie się również ponownie wyrównały po zamontowaniu (tj. nie tylko w górę/w dół razem, ale raczej lewo w górę, prawo w górę, lewo w dół, lewo w górę, prawo w dół, prawo w górę, a następnie razem). Dziwne, ale fajne!
Kabel jest naprawdę niewygodny do zdjęcia, a wyjęcie reflektorów jest o wiele łatwiejszą (i bezpieczniejszą) opcją w dłuższej perspektywie (usunięcie plastikowej osłony i dwie śruby).
W obydwu - dajcie mi znać, jak wam idzie, dzięki.