Hallo allemaal
Mijn Renault Grand Scenic met K9K 656 1.5dc motor heeft besloten om de mooie grote rode waarschuwing 'Motorstoring Gevaar Stop' te laten verschijnen op de terugweg van mijn werk vorige week. Ik stopte, zette de auto stil, controleerde of er niets was afgevallen, even gegoogeld en besloot om verder te rijden en binnen een paar honderd meter ging het uit.... Renault elektrische bug hoopte ik.
De volgende dag was het prima op weg naar mijn werk, maar op de terugweg dezelfde fout, dus negeerde ik het deze keer, kwam thuis, sloot de clip en laptop aan en kreeg de volgende fouten van SID 307 INJECTION
DTC047195 = DRUK STROOMOPWAARTS VAN TURBINE
DTC038096 = VOORVERWARMINGSEENHEID DIAGNOSE AANSLUITING
DTC1525F3 = CONSISTENTE MULTIPLEX SIGNALEN VOOR CC/SL
Systeem gereset en een klein stukje gereden, alles was goed tot de volgende dag op weg naar mijn werk ik 40 mph bereikte toen de fout terugkeerde.
Ik heb wat algemene Google-controles gedaan en ontdekte dat de uitlaatdruksensor een veelvoorkomende oorzaak is, dus heb ik die vandaag net vervangen en de eerste indruk was goed, ik kon veel toeren maken, leek prima te rijden in de stad, bereikte 40 mph en de fout keerde terug :-(
Als de fout wordt weergegeven, verlies ik geen vermogen, dus ik heb het gevoel dat het iets doms is zoals DPF, maar ik heb geen zin om dat te verwijderen om het schoon te maken, tenzij er geen andere keuze is, want het zal een paar uur werk zijn in slecht weer om het eruit te halen.
Kan iemand wat licht werpen of iets anders suggereren dat ik gemist heb?
Bedankt
Mijn Renault Grand Scenic met K9K 656 1.5dc motor heeft besloten om de mooie grote rode waarschuwing 'Motorstoring Gevaar Stop' te laten verschijnen op de terugweg van mijn werk vorige week. Ik stopte, zette de auto stil, controleerde of er niets was afgevallen, even gegoogeld en besloot om verder te rijden en binnen een paar honderd meter ging het uit.... Renault elektrische bug hoopte ik.
De volgende dag was het prima op weg naar mijn werk, maar op de terugweg dezelfde fout, dus negeerde ik het deze keer, kwam thuis, sloot de clip en laptop aan en kreeg de volgende fouten van SID 307 INJECTION
DTC047195 = DRUK STROOMOPWAARTS VAN TURBINE
DTC038096 = VOORVERWARMINGSEENHEID DIAGNOSE AANSLUITING
DTC1525F3 = CONSISTENTE MULTIPLEX SIGNALEN VOOR CC/SL
Systeem gereset en een klein stukje gereden, alles was goed tot de volgende dag op weg naar mijn werk ik 40 mph bereikte toen de fout terugkeerde.
Ik heb wat algemene Google-controles gedaan en ontdekte dat de uitlaatdruksensor een veelvoorkomende oorzaak is, dus heb ik die vandaag net vervangen en de eerste indruk was goed, ik kon veel toeren maken, leek prima te rijden in de stad, bereikte 40 mph en de fout keerde terug :-(
Als de fout wordt weergegeven, verlies ik geen vermogen, dus ik heb het gevoel dat het iets doms is zoals DPF, maar ik heb geen zin om dat te verwijderen om het schoon te maken, tenzij er geen andere keuze is, want het zal een paar uur werk zijn in slecht weer om het eruit te halen.
Kan iemand wat licht werpen of iets anders suggereren dat ik gemist heb?
Bedankt