Cześć wszystkim
Mój Renault Grand Scenic z silnikiem K9K 656 1.5dc zdecydował się wyświetlić duże czerwone ostrzeżenie 'Awaria silnika Zagrożenie Stop' w drodze do domu z pracy w zeszłym tygodniu, zatrzymałem się, zatrzymałem samochód, sprawdziłem czy nic nie odpadło, szybkie google i zdecydowałem się ruszyć w drogę i w ciągu kilkuset jardów zgasło.... Renault elektryczny błąd miałem nadzieję.
Następnego dnia było dobrze w drodze do pracy, ale w drodze do domu ten sam błąd, więc tym razem zignorowałem go, wróciłem do domu, podłączyłem klips i laptopa i otrzymałem następujące błędy z SID 307 INJECTION
DTC047195 = CIŚNIENIE PRZED TURBINĄ
DTC038096 = ZŁĄCZE DIAGNOSTYCZNE JEDNOSTKI PODGRZEWANIA
DTC1525F3 = SPÓJNE SYGNAŁY MULTIPLEKSOWE DLA CC/SL
Zresetowałem system i odbyłem małą przejażdżkę, wszystko było dobrze do następnego dnia w drodze do pracy, kiedy osiągnąłem 40 mph, wtedy błąd powrócił.
Zrobiłem kilka ogólnych kontroli w google i odkryłem, że czujnik ciśnienia spalin jest częstą przyczyną, więc właśnie go dzisiaj wymieniłem i pierwsze wrażenie było dobre, byłem w stanie uzyskać dużo obrotów, wydawało się, że dobrze jeździ w mieście, osiągnąłem 40 mph i błąd powrócił :-(
Kiedy błąd jest wyświetlany, nie tracę żadnej mocy, więc czuję, że to coś głupiego jak DPF, ale nie mam ochoty tego usuwać, aby wyczyścić, chyba że nie ma innego wyjścia, ponieważ wyjęcie tego zajmie kilka godzin pracy w ponurą pogodę.
Czy ktoś może rzucić trochę światła lub zasugerować coś więcej, co przegapiłem?
Dzięki
Mój Renault Grand Scenic z silnikiem K9K 656 1.5dc zdecydował się wyświetlić duże czerwone ostrzeżenie 'Awaria silnika Zagrożenie Stop' w drodze do domu z pracy w zeszłym tygodniu, zatrzymałem się, zatrzymałem samochód, sprawdziłem czy nic nie odpadło, szybkie google i zdecydowałem się ruszyć w drogę i w ciągu kilkuset jardów zgasło.... Renault elektryczny błąd miałem nadzieję.
Następnego dnia było dobrze w drodze do pracy, ale w drodze do domu ten sam błąd, więc tym razem zignorowałem go, wróciłem do domu, podłączyłem klips i laptopa i otrzymałem następujące błędy z SID 307 INJECTION
DTC047195 = CIŚNIENIE PRZED TURBINĄ
DTC038096 = ZŁĄCZE DIAGNOSTYCZNE JEDNOSTKI PODGRZEWANIA
DTC1525F3 = SPÓJNE SYGNAŁY MULTIPLEKSOWE DLA CC/SL
Zresetowałem system i odbyłem małą przejażdżkę, wszystko było dobrze do następnego dnia w drodze do pracy, kiedy osiągnąłem 40 mph, wtedy błąd powrócił.
Zrobiłem kilka ogólnych kontroli w google i odkryłem, że czujnik ciśnienia spalin jest częstą przyczyną, więc właśnie go dzisiaj wymieniłem i pierwsze wrażenie było dobre, byłem w stanie uzyskać dużo obrotów, wydawało się, że dobrze jeździ w mieście, osiągnąłem 40 mph i błąd powrócił :-(
Kiedy błąd jest wyświetlany, nie tracę żadnej mocy, więc czuję, że to coś głupiego jak DPF, ale nie mam ochoty tego usuwać, aby wyczyścić, chyba że nie ma innego wyjścia, ponieważ wyjęcie tego zajmie kilka godzin pracy w ponurą pogodę.
Czy ktoś może rzucić trochę światła lub zasugerować coś więcej, co przegapiłem?
Dzięki