Independent Renault Forums banner

Megane II Radiateur Verwijderen Hulp.

15K views 11 replies 5 participants last post by  batfink5  
#1 ·
Hallo iedereen,

Sorry als dit al eerder aan de orde is geweest, ik heb geprobeerd te zoeken maar niets gevonden om me te helpen (of ik heb verkeerd gezocht).

ik heb hulp nodig bij het verwijderen van de radiator van een 2007 1.6 megane,
de auto van de vrouw is vandaag begonnen te lekken uit de radiator en heb morgen een nieuwe radiator, maar heb geen idee hoe hij eruit komt, het ziet ernaar uit dat de voorbumper eraf moet?????
daarom als er een stapsgewijze handleiding is, zou ik er echt een op prijs stellen,

Bedankt Coops

#3 ·
#4 ·
Bedankt voor de antwoorden jongens, maar ik ben erin geslaagd om er doorheen te werken voordat ik deze antwoorden zag. Wat een rotopdracht :( lol. De bovenste bevestigingsbeugel van de koplamp kapot gemaakt, dus moet dat op de een of andere manier repareren, ga nu de nieuwe radiator ophalen, Nogmaals bedankt,

#5 ·
Goed voor jou, Re Koplampen, ik heb veel koplampen gehad die stevig op hun plaats werden gehouden door kabelbinders en dikke ringen om de kapotte bevestigingen te overbruggen. Zolang ze maar stevig vastzitten en goed gericht zijn, heeft de APK-man er nooit over geklaagd.

• Like
Reactions: coopster
#6 ·
Goed voor jou, Re Koplampen, ik heb veel plaggy koplampen gehad die stevig op hun plaats werden gehouden door tie-wraps en dikke ringen om de kapotte bevestigingen te overbruggen. Zolang ze maar stevig vastzitten en goed gericht zijn, heeft de APK-man er nog nooit over geklaagd.
Ik ga dapper zijn en proberen de onderdelen weer aan elkaar te lijmen met een lijmpistool en borgdraad :grin2:als dat niet lukt, tie-wraps en een grote ring :wink2:

#10 ·
Gotta love a good bodge :laugh:
Het is geen geknoei, het is improviseren & repareren. Ik ben een ere-Yorkshireman, weet je.
Kun je met je hand op je hart zeggen dat je nog nooit zoiets hebt gedaan?
Een knoeiboel zou Batty's Gaffer tape zijn geweest. :grin2::moonie::moonie::moonie: